۵۰۷۶۵۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بسکتبال همچنان در انتظار سرمربی جدید

جدایی دیرک بائرمن از تیم‌ملی بسکتبال ایران اتفاقی نبود که فدراسیون انتظار رخ دادن آن را داشته باشد.

روزنامه شهروند: جدایی دیرک بائرمن از تیم‌ملی بسکتبال ایران اتفاقی نبود که فدراسیون انتظار رخ دادن آن را داشته باشد. با گذشت بیش از ٢ ماه از جدایی این مربی آلمانی فدراسیون هنوز نتوانسته سرمربی جدید تیم‌ملی را انتخاب کند و سوال این روزهای اهالی بسکتبال این است که تکلیف سرمربی خارجی تیم‌ملی بسکتبال چه زمانی مشخص خواهد شد؟
مذاکرات آغاز شده است
فدراسیون بسکتبال همان موقع که تلاش‌هایش برای بازگرداندن بائرمن را بی ثمر دید، از این مربی شکایت کرد. البته هنوز تکلیف این پرونده مشخص و رأیی درباره آن صادر نشده است. با این وجود فدراسیون تلاش خود را برای آغاز مذاکرات با مربیان طراز اول آغاز کرده است. این روزها به دلیل تعطیلی مسابقات ملی بسکتبال، انتخاب سرمربی تیم‌ملی اصلی‌ترین اولویت تیم‌ملی است. این‌که هنوز سرمربی انتخاب نشده تا حدودی باعث نگرانی اهالی بسکتبال شده اما مسئولان فدراسیون مدعی هستند تا پایان اردیبهشت‌ماه نتیجه قطعی و نهایی در این زمینه مشخص خواهد شد.مهم‌ترین مشکل فدراسیون درحال حاضر برای مذاکره با مربیان طراز اول این است که بسیاری از آنها که مدنظر فدراسیون بسکتبال هستند، همچنان درگیر مسابقات خود در سطح اروپا قرار دارند و فدراسیون باید منتظر بماند تا مسابقات آنها به پایان برسد و بعد از آن مذاکرات به صورت جدی‌تر دنبال شود. در عین حال فدراسیون با آژانس‌هایی که رزومه این مربیان را در اختیارش گذاشته، همچنان درحال مذاکره و رایزنی است.
توفیق: جای نگرانی نیست

توفیق، دبیر فدراسیون درباره انتخاب سرمربی تیم‌ملی می‌گوید: «جای نگرانی نیست و به‌زودی سرمربی تیم‌ملی انتخاب می‌شود. لیتوانی، استرالیا، آمریکا، صربستان، کرواسی و اسپانیا کشورهایی هستند که رزومه ارسالی از آنها را بررسی می‌کنیم. باید آغاز تمرینات تیم‌ملی با حضور مربی باشد که قرار است هدایت ملی پوشان را در کاپ آسیا عهده دار باشد. بنابراین نهایتاً تا پایان اردیبهشت‌ماه تکلیف سرمربی تیم‌ملی بسکتبال را مشخص می‌کنیم تا گزینه جدید از خردادماه همکاری خود با بسکتبال ایران را به‌طور رسمی آغاز کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج