۵۰۷۶۶۱
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

خسرو نزدیک خط پایان، وریا در مسیر جباری

استقلالی‌ها هم به مانند پرسپولیسی‌ها دست به کار شده‌اند تا برای فصل هفدهم بازیکنان مورد نظر را جذب کنند.

ایران ورزشی: استقلالی‌ها هم به مانند پرسپولیسی‌ها دست به کار شده‌اند تا برای فصل هفدهم بازیکنان مورد نظر را جذب کنند. اگر می‌شنوید که سرخ‌ها در آستانه بازی با پیکان نظر مساعد منشا مهاجم گلزن این تیم را برای پیوستن به تیم خود جلب کرده‌اند در واقع در همین راستای ورود زودهنگام در بازار نقل و انتقالات است. پرسپولیسی‌ها نمی‌خواهند در جابه‌جایی‌های میان فصل بازنده باشند اما از این سو استقلال هم صحنه را خالی نکرده و در حالی که تا پایان لیگ هنوز زمان کمی باقی نیست اما به دنبال جذب گزینه‌های مورد نظر هستند. یکی از جدی‌ترین آنها رامین رضاییان است. بازیکنی که مورد غضب برانکو قرار گرفته است...

اینکه استقلال بخواهد رامین رضاییان را برای فصل بعد به خدمت بگیرد هرگز تصمیم نادرستی نیست. شماره ۲۷ سابق باشگاه پرسپولیس به لحاظ فنی بازیکن قابل قبولی است و در فصول اخیر یکی از بهترین بازیکنان لیگ بوده و با همین کیفیت می‌تواند نیاز هر تیمی را در پست هافبک- مدافع راست تامین کند.

تنها ایراد رضاییان درگیری بیش از حد با مسائل حاشیه‌ای است وگرنه این بازیکن را همه مربیان لیگ تایید می‌کنند و همانطور که دیدیم حتی در ترکیب تیم ملی هم به بازیکنی ثابت بدل شد که این نشان می‌داد کارلوس کی‌روش هم بر توانایی‌هایش مهر تایید زده است. اساسا در فوتبال حرفه‌ای چنین انتقال‌هایی جای هیچ بحث و جدلی ندارد و اگر روزی رضاییان با پیراهن استقلال در لیگ دیده شد نباید او را مورد شماتت قرار داد. انتقالی که اگر محقق شود نمی‌تواند بی ارتباط با وضعیت هافبک- مدافعان راست کنونی استقلال باشد. سرمربی استقلال می‌داند که خسرو حیدری به روزهای پایانی خود در استقلال نزدیک می‌شود.

خسرو در همین فصل شانزدهم هم به لحاظ فنی افت محسوسی در قیاس با روزهای اوج داشت و هرگز آن بازیکن آرمانی سابق نبود. بارها دیدیم که حیدری به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی استقلال قرار نگرفت که این مصدومیت‌ها هم یکی از مواردی است که کادر فنی استقلال را برای تقویت در این جناح تقویت می‌کند. گرچه کنار گذاشتن کامل حیدری از استقلال هم در این شرایط تصمیم خوبی نیست و خسرو شاید بتواند با همین وضعیت فنی یکی دو فصل دیگر را هم به استقلال کمک کند و لااقل به‌عنوان بازیکن تعویضی مدد آبی‌ها باشد اما روی شماره 2 دیگر نمی‌شود در درازمدت حساب باز کرد و استقلال باید هر چه زودتر بازیکنی با ظرفیت برای سال‌های متمادی را به خدمت بگیرد. وریا غفوری هم به رغم تمام شایستگی هایش اما آن بازیکن با ثباتی که انتظار می‌رود نیست و کارنامه بازی هایش در استقلال نشان می‌دهد که از مصدومیت‌های کهنه‌ای که با خود دارد همچنان رنج می‌برد و قادر نیست تمام و کمال در خدمت آبی‌ها باشد. وریا غفوری درست در همان مسیری قراردارد که برای استقلالی‌ها غریب و نامانوس نیست.
غفوری شرایطی را تجربه می‌کند که مجتبی جباری سال‌ها با آن دست به گریبان بود؛ مصدومیت‌های پی در پی و غیبت‌های دامنه‌دار در ترکیب استقلال. این شرایط نیز ایجاب می‌کند منصوریان و همکارانش بیش از پیش به موضوع جذب هافبک- مدافع راست فکر کنند چون بازیکنان فعلی‌شان در این پست ممکن است به واسطه شرایطی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند هر لحظه از بازی برای استقلال محروم شوند.
گرچه منصوریان با این حال و هوا بیگانه نیست و در همین فصل جاری بارها اتفاق افتاد که وریا و خسرو توأمان در ترکیب تیمش حضور نداشتند و او بالاجبار از هرائر مگویان در ترکیب اصلی بهره گرفت که این مدافع ارمنی هم عملکرد نسبتا خوبی داشت و حتی پاس‌های گلی هم برای مهاجمان استقلال پدید آورد اما مگویان هم اساسا برای بازی در چنین پستی تربیت نشده و بیشتر یک مدافع مرکزی است و برای استقلال ضرورت دارد که هرچه زودتر فکری برای پست حساس و استراتژیک خود در هافبک و دفاع راست کند تا فصل آینده دستش از داشتن بازیکنان کلیدی خالی نماند.
بی‌شک اگر مذاکرات استقلالی‌ها با رامین رضاییان خوب پیش برود و او به استقلال بیاید می‌تواند فصل آینده به سمت راست استقلال سروسامان دهد. گرچه رامین در کارهای دفاعی آن بازیکن بی‌اشتباه نیست اما در عملیات هجومی یکی از بهترین‌هاست و خیال منصوریان را راحت می‌کند.

رضاییان در شرایط فعلی بازیکن پرسپولیس است و استقلالی‌ها هم خوب می‌دانند که جذب چنین بازیکنی با توجه به حاشیه‌هایی که همراه خواهد داشت تا چه اندازه دشوار است اما دیر یا زود باشگاه پرسپولیس مجبور است رضایتنامه رامین را صادر کند چون این بازیکن به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده می‌خواهد راهی لیگ ستارگان قطر شود. در واقع رضاییان موضوع قطر را پیش کشیده تا مدیران باشگاه به جدایی‌اش حساس نشوند اما این بازیکن استقلال را به‌عنوان گزینه اصلی‌اش مدنظر دارد و می‌خواهد فصل بعد آبی‌پوش شود. هر چند که تکذیبیه‌هایی را هم از او شنیده‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا چه حد مزخرف نشر میدید اخه واقعا تاسف داره

    • بدون نام

      واقعا که الکی فقط بازار گرمی میکنن

    • بدون نام

      هرچی به ذهنشون میاد ب زبونم میارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج