۵۰۷۶۶۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نگاهی به استقلال منهای چهار

استقلال روزهای خوبی را در لیگ سپری می‌کند. بردهای پشت هم و افزایش امتیاز و حتی صعود به رتبه دوم لیگ برتر.

ایران ورزشی: استقلال روزهای خوبی را در لیگ سپری می‌کند. بردهای پشت هم و افزایش امتیاز و حتی صعود به رتبه دوم لیگ برتر.

موقعیتی که تا همین دو ماه قبل برای منصوریان و شاگردانش آرزو بود اما حالا کسب پیروزی‌های پی در پی برای آبی‌ها به یک عادت بدل شده است.

استقلال با روحیه‌ای خوب جلو می‌رود و بعید است که در چنین شرایطی با وجود در اختیار نداشتن برخی مهره‌های کلیدی‌اش مشکل آنچنانی را تجربه کند. در بازی با گسترش فولاد تبریز که قرار است عصر پنج‌شنبه هفته جاری برگزار شود، تعدادی از بازیکنان به دلایل گوناگون غایبند و شاید این موضوع در نگاه اول برای استقلال مشکلاتی را ایجاد کند. بخصوص اینکه می‌بینیم خود منصوریان هم به عنوان اول شخص کادر فنی روی نیمکت آبی‌ها نیست و به دلیل محرومیت مجبور است بازی را از سکوهای ورزشگاه بنیان دیزل شهر تبریز تماشا کند. تیمی که منصوریان ساخته اما آنقدر بازیکن شاخص و کلیدی دارد که در غیاب بازیکنانی همچون کاوه رضایی و پادوانی با مشکل آنچنانی مواجه نشود.
به احتمال زیاد منصوریان از بهنام برزای به جای کاوه استفاده می‌کند. بازیکنی که بارها خود در ترکیب اصلی حضور داشته و از جمله بازیکنان مهم آبی‌پوشان محسوب می‌شود. غیبت پادوانی هم که با سرماخوردگی مواجه شده برای استقلال دردسر زیادی به همراه نمی‌آورد. در بازی قبل هم که استقلال، فولاد را از سد راه برداشت پادو غایب بود اما مجید حسینی جوان به خوبی توانست جای خالی این بازیکن را پر کند تا خللی در پیاده‌سازی تاکتیک‌های استقلال ایجاد نشود اما در خط میانی هم با بیرون گذاشتن امید نورافکن به دلیل بی‌انضباطی تغییراتی به وجود خواهد آمد. نورافکن در بازی با فولاد رفتار نادرستی انجام داد و منصوریان به درستی این بازیکن را از حضور در تمرین‌ها منع کرده. بعید است که حتی اگر استقلال نتیجه نامتعارفی نسبت به بازی‌های اخیر بگیرد کسی بابت بیرون گذاشتن نورافکن از کادر فنی ایراد بگیرد.

از سویی بازیکنانی همچون فرشید باقری و فرشید اسماعیلی هم هستند که قابلیت بازی در همان پستی را که در اختیار نورافکن بود دارند. البته اگر منصوریان بخواهد در این بازی با تاکتیک‌های دفاعی‌تر گام به میدان بگذارد قطعا باقری جای نورافکن بازی خواهد کرد اما اگر تاکتیک‌های استقلال هجومی‌تر باشد فرشید اسماعیلی گزینه بسیار ایده‌آلی خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهاب

      ادم دورو به هیچ جا نمیرسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج