۵۰۷۶۶۸
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

سقوط مرگبار اعضای یک خانواده در کانال آب

در یکی از غم انگیز‌ترین وقایع سال نو که دراستان مازندران اتفاق افتاد.

روزنامه ایران: در یکی از غم انگیز‌ترین وقایع سال نو که دراستان مازندران اتفاق افتاد.

شب هنگام خودرو پرایدی به کانال آب کشاورزی سقوط کرد و اعضای خانواده چهارنفره در اعماق کانال فرو رفتند و همگی به طوردلخراشی جان سپردند.سرنشینان خودرو زن و شوهری جوان و ۲ پسر خردسالشان بودند که اجسادشان با گذشت یک شب از این واقعه تلخ توسط نیروهای امدادی از اعماق آب بیرون کشیده شد.

ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه صبح سه‌شنبه ۱۵ فروردین، اهالی منطقه «لاریم» طی تماس تلفنی با سازمان آتش‌نشانی شهر ساری آنان را در جریان سقوط خودروی پرایدی به داخل آب بند قرار دادند.
امدادگران آتش‌نشانی واورژانس نیز بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند و عملیات تجسس را آغاز کردند. آنان دریافتند خودرو پراید سفید در حالی که ۴ سرنشین داشت در مسیر حرکت خود به سمت منطقه لاریم ناگهان ازمسیراصلی منحرف شده و به داخل آب بند سقوط کرده است.
پس از بیرون کشیدن خودرو مشخص شد ۴ عضو خانواده به نام‌های اصغرو منصوره و دو پسرشان به نام‌های ابولفضل و امیر رضا در کابین خودرو جان باخته‌اند.
بر اساس اظهارات بستگان قربانیان حادثه، اعضای این خانواده هنگام شب و پس ازدید وبازدید‌های نوروزی به سمت لاریم در حرکت بودند اما به طور عجیبی ناپدید شده و کسی از سرنوشت‌شان خبر نداشت.
بستگان این خانواده که با نگرانی به دنبال یافتن ردی ازگمشدگان بودند، وقتی نتوانستند هیچ ردی از آنها بیابند در مسیر حرکت به سمت لاریم، عملیات جست‌و‌جوی شبانه را آغاز کردند تا اینکه سحرگاه روز سه‌شنبه به خودروی مورد نظر رسیدند.
به گفته حسن سیدی، مدیرعامل آتش‌نشانی ساری، شواهد نشان داده که خودرو مورد نظر به سمت چپ منحرف شده و بعد از سقوط به داخل اب بندان، معلق زده و سرنشینانش نیز داخل خودرو محبوس شده بودند. به گفته آشنایان قربانیان، مرد خانواده از کارمندان اداره بهداشت شهرستان جویبار بود.وی اظهارداشت: این جاده به دلیل عرض کم و نداشتن روشنایی به هنگام شب، بسیار خطر آفرین است و بارها باعث بروز اتفاقات ناخوشایندی برای ساکنان منطقه و مسافران شده است.از طرفی علایم راهنمایی و رانندگی در این منطقه نیز بسیار اندک است و به خاطر نداشتن روشنایی برای رانندگان قابل دید نیست.
به گفته وی با وجود اینکه محل سقوط خودروی پراید از حاشیه جاده کمتر از ۷ متر فاصله داشت اما به دلیل نبود روشنایی از زمان وقوع حادثه در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه شب دوشنبه تا صبح روز بعد کسی متوجه آنها نشده و چه بسا اگر امکان دید در شب بارانی وجود داشت، امکان زنده ماندن قربانیان حادثه وجود داشت.
سخنگوی اورژانس ۱۱۵ مازندران نیز دیروز گفت: صبح روز سه‌شنبه در جریان تماس مردمی از این حادثه اطلاع یافتیم و گروهی از امدادگران به محل واقعه رفتند. ولی با گذشت چند ساعت از زمان سقوط خودرو در کانال آب عملیات نجات بی‌فایده بودچراکه همه اعضای خانواده درون خودرو بر اثر خفگی در آب جان باخته بودند
دام‌های مرگ در جاده ها

در حاشیه جاده‌های مازندران کانال‌های متعدد و عمیق آب کشاورزی وجود دارد که همگی بی‌حفاظ و روباز هستند و علایم مشخصی هم برای هشدار رهگذران و سرنشینان خودرو‌ها در اطراف این کانال‌ها نصب نشده که شب‌ها خطر آفرین هستند، به‌طوری که تاکنون چندین بار در تاریکی شب خودرو‌های عبوری و ماشین‌آلات کشاورزی در این کانال‌ها سقوط کرده‌اند.سرنشینان پراید مذکور نیز در تاریکی شب وهنگام عبور از جاده متوجه کانال آب نشده و با سقوط خودرو به داخل آن، جان سپرده‌اند بی‌آن‌که فریاد رسی داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میشه در مورد مقوله سلفی که تووی تیتر بهش اشاره کردین بیشتر توضیح بدین؟ ربطش به داستان چیه؟

    • بدون نام

      چه ربطی به سلفی داشت؟ خدا رحمتشون کنه

    • نیما

      دقیقا!!! چه ربطی به سلفی داشت؟!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      وای چقدر ناراحت کننده بود....

    • بدون نام

      وایییییییی

    • سینا یزد

      خدا لعنت کنه اداره راه سازی که همچین جاده‌ها را درست نمیکنند

    • بدون نام

      وقتی پاشنه در فرمانداری، راهداری، شورا و... را از جا در نیاورده اید همین میشود و در نهایت لطف میکنند منت میگذارند راهی که از اول وظیفه شان بوده اصولی و ایمن و با نور کافی باشد ولو در شهری دور دست ساخته میشود ولی زمانی که چند خانواده داغدار شده است.
      دور دست بودن و محروم بودن منطقه ای برای شما مجوزی ایجاد نمی کند که کار فله ای انجام دهید و مردم را زیر آب خفه کنید، مگرانسان و شهروند نیستند و از قوانین پیروی نمی کنند.
      همیشه هم دقت کنید مقصر بی توجهی راننده فوت شده به جلو و عدم مهارت کافی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه است. اون هم که نمیتونه حرف بزنه!

    • حاتمی

      اگر ماشین کادیلاک بود یک قطره آب هم نمیرفت توش، و الان اون خانواده همگی زنده میموندن اما حیف که صنعت خودروسازی ما بجای تضمین جان مردم تضمین مرگ مردم رو میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج