جاباما
۵۰۷۶۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سوریا به دیدار برابر پرسپولیس می‌رسد

باشگاه الریان قطر عذرخواهی مهاجم اروگوئه‌ای خود را قبول کرد و این بازیکن می‌تواند تیمش را در دیدار برابر پرسپولیس همراهی کند.

ایسنا: ‌به نقل از الشرق، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی از الریان قطر پذیرایی خواهد کرد.

خبرهای زیادی درباره احتمال غیبت سباستین سوریا، مهاجم سرشناس تیم فوتبال الریان در این دیدار حساس به گوش می‌رسید اما این بازیکن می‌تواند تیمش را همراهی کند.

سوریا در دیدار اخیر الریان برابر السد در لیگ ستارگان قطر بعد از این که تعویض شد در بین دو نیمه ورزشگاه را ترک کرد و اعتراض خود را به تصمیم لادروپ نشان داد. پیش‌بینی می‌شد که باشگاه الریان و سرمربی سرشناس این تیم چند جلسه‌ای سوریا را با محرومیت مواجه کنند، اما عذرخواهی رسمی این بازیکن باعث شد تا او بخشیده شود.

سوریا با منتشر کردن ویدئویی از خود در صفحه اجتماعی اش عذرخواهی کرد. او تاکید کرد که مشکلی با کسی ندارد و قول می‌دهد که دیگر چنین رفتارهای را تکرار نکنند. سران باشگاه الریان در جلسه‌ای که با لادروپ برگزار کردند اعلام کردند که عذرخواهی سوریا را قبول کرده‌اند و این بازیکن می‌تواند تیم خود را در دیدارهای آینده همراهی کند.

الریان با ۶ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد، این‌ در حالی است که تیم فوتبال پرسپولیس با چهار امتیاز در رده دوم است و برای صعود به دور بعد به پیروزی برابر الریان نیاز مبرم دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج