جاباما
۵۰۷۶۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

موتلفه: میرسلیم نسبت به سایر نامزدها برتر است

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: هر زمان مسئله ائتلاف اصولگرایی مطرح شده پیش قدم بودیم ولو اینکه از حق خود گذشته باشیم.

پایگاه خبری انتخاب: دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: هر زمان مسئله ائتلاف اصولگرایی مطرح شده پیش قدم بودیم ولو اینکه از حق خود گذشته باشیم.

محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بعد از ظهر امروز در همایش انتخاباتی این حزب گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد یک دگرگونی شگفت انگیز در همه امور کشور بودیم؛ بنابراین با حرفی که اقای احمدی نژاد مطرح کردند، مخالفیم، اینکه گویا تا قبل از ایشان هیچ کاری انجام نشده و همین اشتباه را رئیس جمهور فعلی هم تکرار کردند و گویا تمام بنیان های کشور تخریب شده است. کسی حق ندارد طوری حرف بزند که گویا در مملکت انقلابی صورت نگرفته است.

وی افزود: خدماتی که نظام اسلامی در طول این سه دهه داشته قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست. البته باید کارهای انجام شده را بیان کرد اما فاصله ای که در حال حاضر با نقاط مطلوب داریم، فراوان است. برخی وعده هایی که انقلاب داده بود برای تحقق احتیاج به فرصت بیشتری دارند.

حبیبی ادامه داد: اینکه طرفداران یک دولت کارهای بد و خوب آن دولت را حمایت و مخالفان کارهای بد و خوب را بد جلوه دهند و برخی هم بی تفاوت باشند، خوب نیست.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: هرجا کارخوبی انجام شده تعریف کنیم و هرجا کار بدی انجام شده بدون تخریب، نقد کنیم.

وی افزود: دولت فعلی طوری صحبت کرد که گویا تمام مشکلات در صد روز حل می شود؛ کدام یک از مشکلات حل شد. تورم مهار شده ولی صورت مسئله پاک شده است. اگر قرار باشد کاری انجام نشود نمی توان قبول کرد که تورم مهار شده است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: هر زمان مسئله ائتلاف اصولگرایی مطرح شده پیش قدم بودیم ولو اینکه از حق خود گذشته باشیم.

حبیبی افزود: در سیاست خارجی به خصوص در چهارسال گذشته ملاحظه می کنیم که حل مشکلات جز با کنار آمدن با آمریکا میسر نیست. ما با آمریکا نه به دلیل اینکه تنش زا است مخالفیم بلکه دولتمردان امریکا و اروپا با انقلاب اعلام جنگ کردند؛ برخی تصور می کنند اگر با دیپلماسی خنده مذاکره کنیم مشکلات ما حل می شود، اما مسئله این است که امریکایی ها واقعه با ما دشمن هستند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: معتقدیم حالا که دشمنی را آنها آغاز کردند ما راهی جز مقابله با آنها نداریم. آنها به لحاظ مسائل بنیادی با ما مخالف هستند. مبانی آنها با ما در تضاد است. آمریکایی ها هر کاری که علیه ما نکردند علتش این بوده که نتوانستند؛ چون مقاومت مردم و رهبری نقشه آنها را خنثی کرده است. به خاطر کارکردی که برخی نیروهای دیپلمات ما دارند معتقدیم که یک برنامه کارساز و فردی توانمند راه حل این مشکل است.

حبیبی ادامه داد: ۱۵ سال است که برای اداره کشور بررسی کرده و نیروها را از قبل شناسایی کردیم در این زمینه حرف برای گفتن داریم.

دبیر کل حزب موتلفه افزود: بسیاری از افراد می آیند و شعار می دهند اما فقط رقابت ها لفظی است نه برنامه های حزب موتلفه؛ این توانمندی را در ۱۵ سال گذشته به وجود اورده ایم و از اغاز امسال تصمیم گرفتیم با تمام ظرفیت ها به لحاظ برنامه و کادر مدیریتی وارد انتخابات شویم.

وی گفت: از بدنه حزب در استانها استعلام کردیم و از آذر سال گذشته اعلام کردیم که نامزد انتخاباتی داریم و نامزد ما «میرسلیم» است. شهادت می دهم اقای میرسلیم انسان متدین و به معنای واقعی کلمه، انقلابی است.

حبیبی ادامه داد: مهندس میرسلیم از امام و رهبری تبعیت دینی داشته و دارند. میرسلیم ذهن اداره کشور را دارد. امتیازات اقای میرسلیم برای اداره کشور درجه یک است که با پشتوانه حزب بیش از ۵۰ ساله امتیاز برتر نسبت به سایر نامزدها دارند. آمدن ما جای هیچ کس را تنگ نمی کند.

وی گفت: ممکن است برخی نگران ائتلاف اصولگرایان باشند اما ما ثابت کردیم هر وقت مسئله ائتلاف اصولگرایی بوده پیش قدم بودیم ولو اینکه از حق خود بگذریم. البته درخواست ما از مردم این است که به نامزد ما رای بدهند.

حبیبی ادامه داد: به چه دلیل نامزد ما در بررسی های نهایی باید امتیازش از دیگر نامزدها بیشتر نباشد. حزب موتلفه اسلامی نه از زمان داغ شدن بحث های انتخاباتی بلکه از ۱۵ سال پیش بر کادرهای مدیریتی و شناسایی آنها کار کردیم.

دبیرکل حزب موتلفه ادامه داد: حزب موتلفه احساس مسئولیت کرده که برای حل مشکلات مردم به میدان بیاید. با تمام قوا به میدان امدیم تا برای حل مشکلات بازوی رهبری باشیم.

وی افزود: معتقدیم برخی مواقع برخی روسای جمهور، اظهارنظرهایی دارند که با چشم انداز ۱۴۰۴ زاویه دارد.

بادامچیان: تکلیف الهی خود می‌دانیم که به میرسلیم رای دهیم

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: ما با آرامش کامل پشت سر آقای میرسلیم نماز می خوانیم، به او اعتماد داریم و تکلیف الهی خود می دانیم که به وی رای دهیم.

اسدالله بادامچیان عصر امروز طی سخنانی در نشست انتخاباتی حزب موتلفه با بیان اینکه امسال یکی از برهه های حساس انقلاب، نظام و خط ولایت را در پیش رو داریم، گفت: حساسیت این برهه به دلیل موضوع انتخاب رئیس جمهور است و ما باید کسی را که متعهد، ساده زیست و متکی به یک حزب پاک و نیم قرنی است را انتخاب کنیم.

وی افزود: ما در یک برنامه ریزی چند ساله با پشتوانه چندساله مراجع تقلید در این موقعیت تکلیف شرعی خود دیدیم که یک نامزد را با نظر اعضا و مسئولان انتخاب کنیم.

بادامچیان افزود: ما با آرامش کامل پشت سر آقای میرسلیم نماز می خوانیم، به او اعتماد داریم و تکلیف الهی خود می دانیم که به وی رای دهیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: اگر یک رئیس جمهور رجایی گونه واقعی باشد مشکلات کشور حل می شود در مسئولیت رجایی‌ها، باهنرها، لاجوردی‌ها و مهدوی‌کنی‌ها خلاف کاری و حقوق‌های نجومی گیر نمی‌آید اگر هم باشد آن را علاج می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان نتوانسته‌اند در سال‌های اخیر حتی مشکل آلودگی هوای تهران را حل کنند، گفت: در سال‌های گذشته دیدیم که مسئولان مشکلات ساده‌ای مثل هوای تهران را نمی توانند حل کنند و در عین حال مشکل اشتغال و اقتصاد همچنان باقی است که این نشان می دهد، آنان نمی توانند مشکلات را حل کنند و از این رو ما ناچار شدیم به صحنه بیابیم و کاندیدایی برای انتخابات داشته باشیم.

بادامچیان با بیان اینکه ما از رنج ولی امرمان رنج می بریم، اظهار کرد: تکلیف ما این است که با تمام قوا کار کنیم و دیگران را متوجه کنیم که حزب موتلفه برای حل مشکلات قدم برداشته است.

وی در پایان با بیان اینکه ما پول زیادی نداریم که در انتخابات خرج کنیم و اگر هم داشتیم لزومی به مصرف آن نمی دیدیم، گفت: کسانی که خرج های سنگینی برای انتخابات می کنند، سرمایه گذاری می کنند تا به اصطلاح کاسه بدهند چینی ببرند اما در این برهه وظیفه ولایی ماست که وارد صحنه شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج