۵۰۷۶۸۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

طنز؛ تنوع زیاد است نمی توانیم انتخاب کنیم

شانزدهم فروردین سال نود و شش را در حالی شروع می‌کنیم که هنوز کاندیداهای ریاست جمهوری معلوم نشده‌اند. در وضع عجیبی گرفتار شده‌ایم. یک ماه و ده روز تا انتخابات بیشتر نمانده ولی هنوز معلوم نیست کدام یک از دوستان دچار احساس تکلیف شده‌اند.

آیدین سیارسریع در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

شانزدهم فروردین سال نود و شش را در حالی شروع می‌کنیم که هنوز کاندیداهای ریاست جمهوری معلوم نشده‌اند. در وضع عجیبی گرفتار شده‌ایم. یک ماه و ده روز تا انتخابات بیشتر نمانده ولی هنوز معلوم نیست کدام یک از دوستان دچار احساس تکلیف شده‌اند. شبانه روز داریم به بیست و نهم اردیبهشت فکر می‌کنیم که می‌گویند انتخابات فرا رسیده، حالا بیایید انتخاب کنید. می‌رویم پای صندوق رای، می‌گوییم: «می‌تونیم کاندیداهاتون رو ببینیم؟» می‌گویند: بله حتما. بعد ویترین را نشان می‌دهند و می‌گویند: گزینه اول آقای حسن روحانی، گزینه دوم آقای حسن فریدون، گزینه سوم رییس دولت یازدهم... بعد یک سری می‌گویند ما می‌ریم یه دوری می‌زنیم بعدا خدمت می‌رسیم. بعضی هم برای این که دست خالی برنگردند یکی از همین گزینه‌ها را برمی‌دارند. می‌خواهم بگویم تنوع در این انتخابات چقدر زیاد است. در این شرایط ظاهرا قرار است آقای احمدی نژاد کنفرانس مطبوعاتی هم برگزار کند و به سوالات خبرنگاران جواب دهد.

امیدوارم خبرنگاران با آمادگی کامل به این جلسه بروند چون احتمالا جواب همه سوالات این است که «من از شما می‌پرسم» آقای جوانفکر هم اعلام کرده که «كانديداتوري دكتر احمدي‌نژاد در انتخابات رياست‌جمهوري يك مطالبه ملي است و ايشان به‌شدت از سوي مردم براي اين منظور تحت فشار قرار دارند» حالا مطالبه ملی‌اش را نمی‌دانم ولی آن تحت فشار را کاملا قبول داریم. بالاخره هشت سال مردم تحت فشار قرار گرفتند، هشت سال هم دوستان بهاری تحت فشار قرار بگیرند. چه اشکالی دارد. نوبخت سخنگوی دولت گفته بقایی باید به بسیاری از سوالات جواب دهد. یکی از سوالاتی که ایشان باید جواب دهد این است که چرا درخت را با پیت حلبی کاشتید؟ البته آقای جوانفکر در مصاحبه اخیر فرمودند کاشت نهال با پیت حلبی خاک را غنی‌تر می‌کند و مشت محکمی به دهان یاوه گویان زدند. دیگر سوالی نمی‌ماند. فقط نمی‌دانیم این شایعه ساختن فیلم انتخاباتی حسن روحانی به کارگردانی اصغر فرهادی از کجا در آمد.
از آن خبرهایی بود که با هیچ عقل و منطقی جور در نمی‌آید. البته فرضا اگر فرهادی هم نسازد از آنجایی که بقیه کارگردان‌ها تحت تاثیر سینمای فرهادی قرار دارند بعید نیست فیلم انتخاباتی در مورد قضاوت‌های اخلاقی ساخته و با پایان باز تمام شود. در پایان مطلب باید به همه خوانندگان هشدار دهیم که «تا اظهارنظر نهایی جمنا از تبلیغ آقای ضرغامی به عنوان کاندیدای اصلح خودداری کنید» بله! همین شمایی که الان داری تبلیغ می‌کنی حرف آقای ضرغامی را گوش کن و دست نگه دار. خودجوشکاری هم حدی دارد. شاید طرف دوست دارد بدون تبلیغ بیست میلیون رای بیاورد. چرا کار را خراب می‌کنید؟ فعلا دست نگه دارید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج