جاباما
۵۰۷۷۹۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دوربین ۳۰ مگاپیکسلی برای شیائومی Mi ۶

بر اساس خبرهای قبلی، پرچم‌دار جدید شیائومی با نام Mi ۶ در ماه جاری (احتمالا ۱۶ آوریل) معرفی خواهد شد. تا به حال افشاگری‌های زیادی درباره پرچم‌داران جدید خانواده Mi صورت گرفته که جدیدترین آن‌ها مربوط به Mi ۶ است.

وب سایت جی اس ام - رضا جلالی: بر اساس خبرهای قبلی، پرچم‌دار جدید شیائومی با نام Mi ۶ در ماه جاری (احتمالا ۱۶ آوریل) معرفی خواهد شد. تا به حال افشاگری‌های زیادی درباره پرچم‌داران جدید خانواده Mi صورت گرفته که جدیدترین آن‌ها مربوط به Mi ۶ است.

اخیرا تصویری از جعبه این گوشی منتشر شده است که به زبان چینی بر روی آن نوشته شده و در میان این نوشته‌ها عدد ۳۰۰۰ به چشم می‌خورد. با توجه به اعلام Gsmarena، احتمالا این عدد مربوط به دوربین ۳۰ مگاپیکسلی Mi ۶ است. این تعداد پیکسل در یک گوشی هوشمند اندرویدی را می‌توان بی‌سابقه دانست، البته این یک احتمال است و هنوز به صورت قطعی تایید نشده است.
دوربین 30 مگاپیکسلی برای شیائومی Mi 6

سونی در خانواده اکسپریا Z5 و پس از آن اکسپریا XZ از لنز ۲۴.۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است که بیشترین میزان پیکسل‌های موجود در دوربین گوشی‌های هوشمند چند سال اخیر بوده است (صرف نظر از گوشی‌های قبلی نوکیا که مدت‌ها قبل معرفی شده بودند). البته این کمپانی ژاپنی هم که خود دستی بر آتش دارد و تولید کننده لنز برای اکثر تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند است هم به خوبی می‌داند که مگاپیکسل همه چیز نیست و در گوشی‌های جدید خود، اکسپریا XZs و XZ پریمیوم از لنز ۱۹ مگاپیکسلی بهبود یافته استفاده کرده است. اما اگر خبر مربوط به پرچم‌دار چینی‌ها صحیح باشد، دوربین Mi 6 بالاترین نرخ پیکسل را پس از گوشی‌های اکسپریای سونی و در بین پرچم‌داران اندرویدی خواهد داشت. این امر را هم می‌توان محتمل دانست که شیائومی در این گوشی از یک دوربین دوگانه با دو لنز ۱۵ مگاپیکسلی استفاده کرده باشد.

عدد جالب دیگری که روی جعبه Mi 6 دیده می‌شود و اطلاعات بیشتری را در اختیار ما می‌گذارد، مربوط به ظرفیت باتری است که ۴۰۰۰ میلی آمپر اعلام شده است و انتظار داریم با توجه به نمایش‌گر ۵.۱۵ اینچی و استفاده از اسنپ دراگون ۸۳۵، شارژ دهی بسیار خوبی را شاهد باشیم. جعبه‌ای که در تصویر دیده می‌شود مربوط به نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این دستگاه است که به رم ۶ گیگ مجهز است، بنابراین با یک قهرمان چینی تمام عیار روبرو خواهیم بود که البته به احتمال زیاد نسخه‌ای ارزان‌تر با رم ۴ گیگابایت هم خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج