۵۰۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

راه‌اندازي پليس برق براي مقابله با سارقان

يدا... حضرتي افزود: با اين حال به جهت هزينه دار بودن طرح هاي مذکور، روند آن به کندي پيش مي رود و در مواردي نيز کاملاً متوقف شده است.

معاون دادستان عمومي و انقلاب شهرستان اهواز از راه اندازي پليس برق اين شهرستان در آينده نزديک خبر داد.


احمد فاتحي در نشستي مشترک با مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق اهواز و مسئولان برق منطقه اي اين شهرستان، اظهاركرد: اين مجتمع قضايي در راستاي ادامه مبارزه با سارقان و سلب کنندگان امنيت اجتماعي، مبارزه با سارقان سيم هاي برق را در دستور کار خود قرار داده است.

وي ادامه داد: افرادي با سرقت سيم هاي برق به ويژه در ماه هاي گرم، موجب قطع شدن برق منازل، ادارات و ... مي‌شوند و در اين خصوص ضروري است تا با همکاري وزارت نيرو و نيروي انتظامي، پليس برق در اين شهرستان راه اندازي شود.

سرپرست مجتمع ويژه مبارزه با سرقت شهرستان اهواز تصريح کرد:‌ ‌با انجام کار پژوهشي که توسط اين مرجع در بخش سرقت برق صورت گرفته است و با دعوت از مسئولان برق منطقه‌اي اهواز جهت هماهنگي و مشاوره تخصصي و فني، تشکيل پليس برق متشکل از نيروهاي حراست سازمان، ماموران برق و ... به تصويب رسيد.

مديرعامل توزيع برق منطقه اي اهواز نيز در اين نشست گفت:‌ اين اداره براي جلوگيري از سرقت سيم برق، اقدامات بازدارنده اي از قبيل تعويض سيم هاي برق بدون روکش به سيم‌هاي روکش دار و اتصال عايق دار سيم هاي برق در مناطق حاشيه اي همانند ملاشيه، کوت عبدا..، شيبان، شبيشه و ديگر مناطق مرکز استان انجام شده است.

يدا... حضرتي افزود: با اين حال به جهت هزينه دار بودن طرح هاي مذکور، روند آن به کندي پيش مي رود و در مواردي نيز کاملاً متوقف شده است.

وي ادامه داد: اقدامات و تصميمات موثر و پيگيري هاي مجدانه دستگاه قضايي و کارکنان فداکار نيروي انتظامي در مبارزه با سارقان به ويژه سارقان سيم هاي برق بر کسي پوشيده نيست و به عينه شاهد کاهش فزاينده سرقت سيم برق در مرکز استان هستيم.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

راه‌اندازي پليس برق براي مقابله با سارقان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج