جاباما
۵۰۷۸۰۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بالاک: رفتن هازارد به رئال‌مادرید اشتباه است

هافبک آلمانی و پیشین چلسی به ادن هازارد توصیه کرد در این تیم بماند و فکر رفتن به رئال‌ مادرید را از سرش بیرون کند.

ایسنا: ‌به نقل از بیلد، میشاییل بالاک را همه هواداران چلسی به خوبی می‌شناسند. او عملکرد بسیار خوبی در دوران حضورش در این تیم لندنی داشت و هنوز هم ارتباط خود را با این باشگاه حفظ کرده است. بالاک در بسیاری از بازی‌های چلسی به ورزشگاه می‌رود و بازی تیم محبوبش را می‌بیند.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال آلمان در سال ۲۰۰۲ زمانی که با بایرلورکوزن نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، از رئال‌ مادرید پیشنهاد داشت ولی به بایرن مونیخ رفت. او معتقد است که ادن هازارد هم باید قید رفتن به رئال‌ مادرید را بزند.

بالاک درباره این موضوع گفت‌: وقتش رسیده است که هازارد تصمیمش را بگیرد. او باید تصمیم بگیرد به رئال برود و یا در چلسی بماند. ادن در حال‌ حاضر یکی از بهترین بازیکنان جهان است که در باشگاه بزرگی بازی می‌کند. رفتن به رئال‌ مادرید دشواری‌های خودش را دارد. او باید بداند می‌تواند در پنج سال بعد بهترین بازیکن چلسی باشد. زمان برده است که هازارد به این جایگاه در چلسی برسد و این‌که دوباره بخواهد از نو این بار در رئال‌ مادرید شروع کند، کار سختی است. به هیچ وجه به او توصیه نمی‌کنم این کار را انجام بدهد. بهتر است او در چلسی بماند و فکر رفتن به رئال‌ مادرید از سرش بیرون کند. هرچند رد پیشنهاد رئال سخت است. با این حال این خود اوست که باید تصمیم بگیرد در چلسی بماند یا خیر.

هافبک پیشین ژرمن‌ها درباره دلیل افت عجیب هازارد در فصل قبل گفت‌: بدون شک باید دلیلی برای آن وجود داشته باشد. او در فصل قبل طوری بازی می‌کرد که انگار از حضور در چلسی ناراحت است. تنها خودش می‌تواند این موضوع را توضیح بدهد. شاید او مشکلات شخصی داشته است. این را نمی‌دانیم. بازیکنان در برخی از اوقات حساس می‌شوند. او امسال فوق‌العاده‌ خوب بوده است. به نظر می‌رسد بار دیگر فوتبال را دوست دارد. هازارد در پستی بازی می‌کند که خودش آن را بسیار دوست دارد.

چلسی بعد از یک سال غیبت فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهد بود. این تیم امیدوار است بتواند موفقیت‌های قبل خود را در این رقابت‌ها تکرار کند. بالاک ادامه‌ داد: اگر چلسی بخواهد در لیگ قهرمانان اروپا موفق شود، باید بازیکنانی همچون هازارد و دیگو کاستا را حفظ کند. البته آنها باید از قهرمانی در لیگ مطمئن شوند. فکر نمی‌کنم چلسی بتواند فصل آینده قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. حتی برایم تعجب آور بود که آنها در این فصل با وجود تغییرات، عملکرد فوق‌العاده‌ای در لیگ برتر داشتند. این فصل چیزی که به چلسی کمک کرد، فاصله زیاد بین بازی‌های این تیم بود. باید صبر کنیم و ببینیم فصل بعد که زمان بین بازی‌های آنها کمتر می‌شود، چلسی چه عملکردی خواهد داشت. آن موقع می‌توان قضاوت درستی انجام داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج