جاباما
۵۰۷۸۱۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کاهش شدید فروش خودرو در آمریکا

بازار فروش خودرو در آمریکا با مشکلاتی روبرو شده است. به رغم تخفیف‌های فراوان ارائه شده از سوی شرکت‌های خودروسازی، میزان فروش خودروها در این کشور در مارس ۲۰۱۷ کمتر از حد انتظار بوده است.

خبرگزاری ایرنا: بازار فروش خودرو در آمریکا با مشکلاتی روبرو شده است. به رغم تخفیف‌های فراوان ارائه شده از سوی شرکت‌های خودروسازی، میزان فروش خودروها در این کشور در مارس ۲۰۱۷ کمتر از حد انتظار بوده است.
در ماه مارس ۲۰۱۷ بیلان فروش خودرو در آمریکا انتظار شرکت‌های خودروسازی در این کشور را برآورده نکرده است. جودی ویلر، معاون بخش آمریکای شرکت نیسان در این باره می‌گوید: «ماه مارس سخت، سخت و سخت بود.»
معاون بخش آمریکای شرکت نیسان بر اساس گزارش دویچه وله ، پیش‌بینی می‌کند که سال ۲۰۱۷ سالی بسیار دشوار در ارتباط با فروش خودرو در آمریکا باشد. او می‌گوید: «فکر می‌کنم به تدریج همه شرکت‌های خودروسازی این موضوع را درک خواهند کرد.»
سخنان معاون بخش آمریکای شرکت نیسان در حالی است که این شرکت ۲/ ۳ درصد بر درآمد خود افزوده است، البته افزایش درآمد نیسان به خاطر تخفیف‌هایی برای فروش خودرو بوده که در سال جاری به نسبت سال گذشته (۲۰۱۶) حدود ۴۰۰ دلار افزایش یافت.
کارل باور یکی از کارشناسان شرکت مشاوره خودروی 'کلی بلوبوک' در باره فروش کامیون‌های سبک و سواری‌های ورزشی که همواره فروش خوبی داشته‌اند، می‌گوید که این خودروها نیز به خاطر تخفیف‌های جدی به فروش رفته‌اند.
گفته می‌شود سطح تخفیف‌ها بسیار بالا بوده و شرکت‌های خودروسازی آمریکا در صورت ‌افزایش بیشتر تخفیف، دیگر هیچ سودی نمی‌بردند.

شرکت خودروسازی فورد روز دوشنبه (۱۴ فروردین / ۳ آوریل) اعلام کرد که درآمدش هفت درصد به نسبت همین ماه در سال گذشته کاهش یافته است. کاهش درآمد در شرکت‌های خودروسازی تویوتا، فیات-کرایسلر و هیوندا نیز به ترتیب ۱/ ۲، ۵ و ۷/ ۰ درصد بوده است.

*محبوبیت خودروهای آلمانی در آمریکا
شرکت‌های بزرگ خودروسازی آلمان براساس گزارش دویچه وله ، در آمریکا از محبوبیت خاصی برخوردارند و در ماه مارس سال جاری میلادی (۲۰۱۷) موفق شده اند درآمد خود را افزایش دهند. درآمد فولکس واگن در آمریکا ۷/ ۲ درصد بیشتر از همین مدت زمانی در سال گذشته بوده است.
مرسدس بنز آلمان نیز در ماه مارس سال جاری میلادی با فروش ۲۹ هزار و ۹۲ خودرو ۳/۳ درصد بر درآمدش به نسبت زمان مشابه در سال گذشته افزوده است. سطح فروش این شرکت در سه ماه اول سال جاری میلادی (۲۰۱۷) نیز افزایشی ۵/ ۴ درصدی را نشان می‌دهد.
شرکت خودروسازی 'بی‌ام و' نیز در ماه مارس سال جاری میلادی با فروش ۳۶ هزار خودرو ۵/ ۳ درصد بر درآمدش به نسبت سال گذشته میلادی در همین ماه افزوده است.
برمبنای آمارهای موسسه بررسی فروش خودرو در آمریکا، در ماه مارس سال جاری میلادی در مجموع ۵۶/ ۱ میلیون خودروی نو در آمریکا به فروش رفته است. این تعداد به نسبت فروش سالانه خودرو در این کشور کاهشی ۷/ ۱ درصدی را نشان می‌دهد.

این کاهش ۷/ ۱ درصدی با وجود تخفیف‌های بسیار برای فروش خودرو مشاهده می‌شود.
شمار اندک فروش خودرو در آمریکا در ماه مارس سال جاری میلادی در حالی است که در سال گذشته (2016) شمار خودروهای نو فروخته شده در آمریکا 5/ 17 میلیون دستگاه بود و رکوردی محسوب می‌شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج