۵۰۷۸۵۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

هدیه جدید لامبورگینی به ناوگان پلیس ایتالیا

تقریبا ۳ سال پیش بود که خبر اهدای لامبورگینی هوراکان LP ۶۱۰-۴ در رسانه ها منتشر شد و سال بعد این خودرو در یک ایستگاه پلیس در نزدیکی شهر رُم آغاز به کار کرد که جایگزین لامبورگینی گالاردوی قدیمی شده بود و اکنون نسخه دیگری از هوراکان در اختیار پلیس این کشور قرار گرفته است.

مجله سخت افزار: تقریبا ۳ سال پیش بود که خبر اهدای لامبورگینی هوراکان LP ۶۱۰-۴ در رسانه ها منتشر شد و سال بعد این خودرو در یک ایستگاه پلیس در نزدیکی شهر رُم آغاز به کار کرد که جایگزین لامبورگینی گالاردوی قدیمی شده بود و اکنون نسخه دیگری از هوراکان در اختیار پلیس این کشور قرار گرفته است. اما یک خودروی سوپر اسپورت ۶۱۰ اسب بخاری ۲۰۰ هزار دلاری به چه درد ناوگان پلیس خواهد خورد؟ اول از همه در جواب این سوال باید این نکته را مد نظر داشته باشیم که هیچ انسان عاقلی پیشنهاد داشتن یک لامبورگینی مجانی را رد نمی کند و پلیس ایتالیا هم از این قاعده مستثنی نیست.
هدیه جدید لامبورگینی به ناوگان پلیس ایتالیا

در درجه دوم مجهز شدن پلیس ایتالیا به یکی دیگر از سوپر اسپورت های ساخت این کشور امتیاز بزرگی برای غرور ملی آنها به حساب می آید.در متن معرفی این خودرو آمده است "رنگ پلیس ایتالیا (آبی روشن) بر بدنه این خودرو به همراه با طرح های سفید رنگ که هماهنگ با طراحی بدنه این خودرو در نظر گرفته شده جلوه خاصی به آن بخشیده است و همینطور نواری در دو طرف خودرو با سه رنگ پرچم ایتالیا قرار گرفته که از ابتدا تا انتهای خودرو امتداد یافته است. لاستیک های این لامبورگینی نیز از نوع P Zero ساخت شرکت پیرلی می باشند."
هدیه جدید لامبورگینی به ناوگان پلیس ایتالیا

دلیل سوم هم کاربرد این خودرو برای انجام ماموریت های خاص توسط پلیس می باشد. این خودروی پلیس جدید ایتالیا علاوه بر تجهیزات متداول خودرو های پلیس مانند بی سیم و تبلت پلیس و محفظه اسلحه و کپسول آتشنشانی و نمایشگر دستی راهنمای ترافیک به تعدادی تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه شوک و محفظه خنک نگه دارنده ای درون کاپوت جلوی خود نیز مجهز شده که برای جابجایی اعضای بدن قابل استفاده می باشد و عنصر سرعت در هنگام جابجایی این موارد بسیار حیاتی است. اما در مجموع می توان حضور لامبورگینی جدید در ناوگان پلیس ایتالیا را بیشتر به عنوان نمادی از زیبایی خودرو های ایتالیایی و سفیر سرعت و امنیت برای پلیس این کشور قلمداد کرد.
هدیه جدید لامبورگینی به ناوگان پلیس ایتالیا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدسلطان

      این خودرو فقط جنبه تزیینی داره ودر عملیاتها مانند خودرو مگان عمل میکند چون نمیتوان در خیابانهای کم عرض ایتالیا با سرعت 320کیلومتر حرکت کرد! نه تنها در ایتالیا بلکه در سراسر دنیا تزیینی خواهد بود

    • بدون نام

      ببینید شرکت معظم لامبورگینی خودروی چند میلیارد دی به پلیس هدیه میدهد ولی شرکت‌های حتی یه پراید هم به پلیس هدیه نمیده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج