جاباما
۵۰۷۸۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فخرالدینی: در نفت آب معدنی هم نداریم!

مدافع نفت تهران گفت:من نیم فصل ۴، ۵ پیشنهاد خیلی خوب داشتم و به خاطر علی دایی جواب این پیشنهادات را ندادم.

کاپ: میلاد فخرالدینی در رابطه با وضعیت نفت تهران اظهار داشت: متاسفانه اصلا شرایط خوبی در نفت حاکم نیست. هیچ خبری از مسئولان نیست و اصلا نمی دانیم که چرا فوتبال بازی می کنیم. حتی یک آب معدنی هم سر تمرین نیست. یک روز علی دایی آب معدنی می خرد و یک روز محسن خلیلی. حتی تغذیه هم سر تمرین نداریم و وضعیت خیلی بد است.

وی افزود: من در ۱۰ سالی که در لیگ برتر بازی می کنیم، چنین شرایطی را شاهد نبودم. ما لباس تمرین نداریم و آخرین بار ۵ ماه قبل لباس تمرین گرفتیم. حتی توپ کافی هم در تمرین وجود ندارد و ۱۳، ۱۴ توپ داریم که کم است.

مدافع نفت تهران درباره اینکه بار دیگر شاهد اعتصابی در این تیم خواهیم بود، تصریح کرد: ما اعتصاب نکردیم و فقط اعتراض کردیم. فقط سوال پرسیدیم که برای چه کسی فوتبال بازی می کنیم. وقتی این شرایط پیش می آید، بازیکنان ما هم حواسشان هست تا مصدوم نشوند.

فخرالدینی در ادامه گفت: اکثر بازیکنان ما چه نفراتی که سال قبل نفت بودند و چه نفراتی که در تیم های دیگر بودند، پول نگرفتند. خود من از سال قبل که در استقلال بودم، ۶۵۰ میلیون تومان طلب دارم. امسال هم اینجا پول نگرفتم و خیلی شیک ۲ سال پول نگرفتیم. اگر خدایی ناکرده بازیکن بیفتد و مصدوم شود، فکر می کنم باید سال بعد کارگری کند.

وی درباره اینکه با این وضعیت فینال جام حذفی چه خواهد شد، خاطرنشان کرد: تمامی بازیکنانی که در نفت هستند، به خاطر شخص علی دایی تمرین و بازی می کنند. مطمئن باشید که اگر دایی نبود، هیچ بازیکنی نمی ماند. خود من نیم فصل ۴، ۵ پیشنهاد خیلی خوب داشتم و به خاطر علی دایی جواب این پیشنهادات را ندادم.

مدافع سابق استقلال در خصوص وضعیت طلبش از این باشگاه گفت: من ۴، ۵ ماه قبل با افتخاری صحبت کردم و گفت تو نامه ای به ما بنویس. من نامه ام را نوشتم و تا الان هم به احترام هواداران شکایت نکردم. من فقط به احترام هواداران صبر کردم و این صبر من هم حدی دارد. من بازیکن نیمکت نشین نبودم و اگر اینطور بود، اصلا دنبال پولم نمی رفتم. من در ۲ سال بالای ۶۰ بازی برای استقلال کردم. فکر می کنم افتخاری خیلی فوتبالی نیست که به این مسائل رسیدگی کند. بعید می دانم افتخاری بازی های سال قبل را دیده باشد که بداند من اصلا بازی کردم یا خیر.

فخرالدینی در پایان درباره بازی با سایپا اذعان داشت: ما جزو ۴، ۵ تیم پرمهره لیگ برتر هستیم اما حیف که امکانات کافی را نداریم. با این حال سعی می کنیم به خاطر علی دایی در تمام بازی ها بیشترین امتیازات را بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج