۵۰۷۸۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اینزاگی: کاملاً حق‌مان بود به فینال صعود کنیم

سرمربی لاتزیو پیروزی تیمش برابر همشهری قرمزپوش در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا را حق شاگردانش و نتیجه‌ای عادلانه دانست.

خبرگزاری تسنیم: لاتزیو اگر در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا با نتیجه ۳ بر ۲ به رم باخت اما به لطف پیروزی ۲ بر صفرش در بازی رفت، در مجموع ۴ بر ۳ برد و به فینال صعود کرد.

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو در واکنش به دستاورد مهم تیمش که سهمیه لیگ اروپا را برای شاگردانش تضمین می‌کند، به شبکه اسکای اسپورت گفت: می‌دانیم که دست به کاری خارق‌العاده زده‌ایم، چون واقفیم بردن دربی یعنی چه، آن هم بازی که در مرحله نیمه‌‌نهایی جام حذفی برابر رم. طوری بازی می‌کردیم که انگار در خانه خودمان هستیم نه رم. صعود به فینال حق لاتزیو بود. هواداران ما فوق‌العاده ما را حمایت کردند. می‌خواهم از بازیکنانم تشکر کنم، از اولین تا آخرین نفر‌شان. فردا احتمالاً شادترین جشن تولد عمرم را تجربه خواهم کرد.

اینزاگی که امروز (چهارشنبه) ۴۱ ساله می‌شود، به لاتزیو کمک کرد که برای سومین بار در ۵ فصل گذشته به فینال کوپا ایتالیا راه پیدا کند. او در تمجید از سرگئی میلین‌کوویچ و چیرو ایموبیله که هر دوی آنها در بازی رفت هم گل زده بودند، گفت: چیرو با اینکه درد داشت و پزشکان نگران وضعیتش بودند مانند یک گلادیاتو واقعی بازی کرد. او دندان‌هایش را به هم فشرد و با زدن گل دوم، کار را یکسره کرد. با توجه به اینکه ما در جدول سری A هم چهارم هستیم و الان به فینال جام حذفی رسیده‌ایم، فکر می‌کنم که در نهایت توانسته باشیم، کارهای خوبی انجام دهیم. فراموش نکنید که لاتزیو در این فصل جنوا، اینتر و رم را حذف کرده و یک پیروزی هم در سن‌سیرو کسب کرد. بنابراین بازیکنان شایسته تمجید هستند. حالا ما در فینالی که در ورزشگاه المپیکو برگزار می‌شود هستیم و باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام تیم حریف‌مان می‌شود.

تیم‌های ناپولی و یوونتوس امشب برای تعیین دیگر فینالیست جام حذفی ایتالیا در حالی در شهر ناپل به مصاف هم می‌روند که بازی رفت‌شان در تورین را یووه با نتیجه ۳ بر یک برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج