جاباما
۵۰۷۹۲۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گزارش اولیه اورژانس از زلزله ۶ ریشتری مشهد

رئیس اورژانس کشور گفت: با توجه به ارتباط ضعیف تلفنی مجبور شدیم از بالگرد استفاده کنیم مقداری تخریب مناطق مسکونی از نظر هوایی به ما گزارش دادند.

خبرگزاری تسنیم: رئیس اورژانس کشور گفت: با توجه به ارتباط ضعیف تلفنی مجبور شدیم از بالگرد استفاده کنیم مقداری تخریب مناطق مسکونی از نظر هوایی به ما گزارش دادند.

پیرحسین کولیوند با اشاره به زلزله ۶ ریشتری و پس لرزه های بعدی آن اظهار داشت: به محض اطلاع از وقوع زلزله نیروها به حالت آماده‌باش هستند.

رئیس اورژانس کشور ادامه داد: با توجه به ارتباط ضعیف تلفنی مجبور شدیم از بالگرد استفاده کنیم، مقداری تخریب مناطق مسکونی از نظر هوایی به ما گزارش دادند. نزدیکی محل زلزله همکاران ما رسیده‌اند و دارند کارهای اولیه رو انجام می‌دهند.

فرماندار فریمان: تنها یک مورد زیرآوارماندگی تاکنون از زلزله سفید سنگ گزارش شده است

فرماندار فریمان گفت: تنها موردی که از خسارت جانی زلزله سفید سنگ گزارش شده یک مورد زیر آوار ماندگی بوده که فرد نجات داده شده است.

محمدحسین یساقی اظهار داشت: در شهرهای سفیدسنگ و قلندرآباد تا این لحظه هنوز هیچ گزارشی مبنی بر خسارات جانی اعلام نشده است.

وی ادامه داد: تنها در روستاها یک مورد زیر آوارماندگی به وجود آمده که فرد از زیر آوار نجات داده شده است.

فرماندار فریمان بیان کرد: خسارات مالی در شهرهایی که نزدیک به مرکز زلزله بسیار ناچیز بوده اما در روستاها قدری تخریب منازل گزارش شده که هنوز نتایج نهایی گزارشات ارزیابی ارسال نشده است.

۳ مصدوم زلزله به بیمارستان فریمان اعزام شدند

ایرنا نوشت: سرپرست اورژانس کشور گفت: تاکنون ۳ مصدوم از کانون زلزله به بیمارستان فریمان اعزام شده اند اما با توجه به وسعت محل زلزله، تعداد مصدومان حتما افزایش می‌یابد.

پیرحسین کولیوند افزود: با توجه به قطع بودن تلفن،بالگرد اورژانس برای ارزیابی وسعت حادثه به کانون زلزله اعزام شده است و برآوردهای اولیه حاکی از وجود خسارات گسترده در روستاهای منطقه از جمله آب روان، کالوش و چالش شهرستان فریمان در استان خراسان رضوی است.

وی گفت: هنوز برآورد دقیقی از میزان تلفات و مصدومان زلزله امروز خراسان نداریم اما تیم‌های ارزیاب اورژانس اکنون به محل حادثه رسیده اند و به زودی ارزیابی‌های اولیه مشخص می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج