۵۰۷۹۲۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

سه دوئل مرگ و زندگی در لیگ یک

بازی های هفته سی ام لیگ دسته اول امروز برگزار می شود و تیم ها به جایگاه نهایی خود نزدیک تر می شوند. سه دیدار در بازی های این هفته را می توان بازی های مرگ و زندگی دانست، شش مدعی صعود امروز به طور مستقیم با هم دیدار می کنند. ​​​​​​​

ورزش سه: بازی های لیگ دسته اول آرام آرام به مراحل نهایی خود نزدیک می شود و تیم های حاضر به رتبه نهایی خود نزدیک تر می شوند، در دیدارهای هفته سی ام که امروز برگزار می شود هجده تیم حاضر در این رقابت ها به مصاف یکدیگر می روند و در این میان شش تیم مدعی صعود به طور مستقیم با یکدیگر دیدار می کنند، سه دیداری که حکم مرگ و زندگی را برای این تیم ها دارد چرا که در صورت پیروزی در برابر رقیب خود می توانند علاوه بر نزدیک کردن خود به لیگ برتر، یک حریف مستقیم را نیز از پیش رو بردارند.

خونه به خونه بابل - گل گهر سیرجان

شاگردان وینگو بگوویچ که این روزها در صدر جدول حضور دارند در دیدار امروز باید در بابل در برابر تیم مدعی خونه به خونه قرار بگیرند، دیداری که سه امتیاز آن برای هر دو تیم حیاتی به نظر می رسد، هر چند خونه به خونه اکنون با ۴۲ امتیاز در رده هشتم حضور دارد اما به عنوان یکی از تیم های قدرتمند و پر مهره این لیگ به حساب می آیند.

سپیدرود رشت - مس کرمان

سپیدرودی ها که در لیگ امسال فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و خیلی زود خود را در جمع مدعیان قرار دادند در دیدار امروز باید با حریف سرسختی به نام مس کرمان روبرو شوند، آنها که ۵۱ امتیازی هستند، هفته گذشته صدر را از دست دادند و در دیدار امروز به دنبال بازگشت به رده اول هستند، در طرف مقابل کرمانی ها نیز پس از اوج گیری خود توانستند در میان تیم های بالانشین قرار بگیرند. شاگردان ابراهیم زاده هم اکنون با ۴۸ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند.

پارس جنوبی جم - نساجی قائمشهر

شاگردان مهدی تارتار آرام آرام توانستند خود را بالا بکشند، آنها که از ابتدا در کورس قرار نداشتند با بازی های منطقی خود توانستند به عنوان یکی از مدعیان صعود نام بگیرند، پارس جنوبی هم اکنون با ۵۰ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد، آنها باید در این بازی از نساجی پذیرایی کنند، تیمی که همواره یکی از خطرناک ترین های لیگ دسته اول بوده است، قائمشهری ها فعلا با ۴۳ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند اما یکی از تیم هایی محسوب می شوند که می توانند در پایان لیگ به رده های بالاتر برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد د

      به امید صعود سپیدرود تیمی که حتی تو دسته 2 همه بازیهاش رشتیا ورزشگاه رو واسش پر میکردند!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج