۵۰۷۹۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

موضوع کسر امتیاز از تراکتورسازی منتفی است

سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان گفت: موضوع کسر ۸ امتیاز از تراکتورسازی در رقابت‌‌های لیگ برتر تا این لحظه منتفی است.

خبرگزاری فارس: روزبه وثو‌ق‌احمدی در خصوص اینکه موضوع کسر ۸ امتیاز از تراکتورسازی به خاطر استفاده از بازیکنان غیرقانونی یعنی امید عالیشاه و احمد نوراللهی به کجا انجامید، گفت: طبق مقررات ظرف ۲ ساعت بعد از بازی تیم‌هایی که متضرر شده بودند باید شکایت می‌کردند که این امر هرگز انجام نشد.

وی ادامه داد:‌بر همین اساس از طرف دبیرکل فدراسیون با فیفا مکاتبه کردیم و موضوع به آنها اعلام شد و اطلاع دادیم که به خاطر بدهی‌های خارجی، تراکتورسازی از نقل و انتقالات محروم شده و در ادامه از فیفا درخواست کردیم برای ۴ بازی نیم‌فصل دوم تراکتورسازی که این تیم از ۲ بازیکن غیرقانونی استفاده کرده ما را راهنمایی کند که فیفا در پاسخ اعلام کرد طبق مقررات رفتار شود.

وثوق‌احمدی گفت: چون در مدت ۲ ساعت بعد از بازی شکایتی نشد و حتی تا الان هم شکایتی از این ناحیه نشده است که البته اگر بشود هم دیگر فایده‌ای ندارد، مطمئنا بحث کسر ۸ امتیاز در لیگ برتر ایران عملی نخواهد شد.

سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان اعلام کرد: ما حدس می‌زدیم که به خاطر اینکه فیفا احساس می‌کرد به این نهاد بی‌احترامی شده محرومیت‌هایی مثل کسر امتیاز و یا... را در نظر بگیرد که در نهایت آنها تا این لحظه به محرومیت از نقل و انتقالات را که برای تراکتورسازی قائل شده بودند بسنده کرده اند و دیگر طبق آیین نامه انضباطی ایران، کسر امتیازی در کار نخواهد بود.

وی در مورد اینکه آیا سازمان لیگ در این مورد اقدام نخواهد کرد، گفت: سازمان لیگ از کمیته انضباطی یا فیفا دستور می‌گیرد که تا الان هیچ کدام از این دو نهاد چنین دستوری به سازمان لیگ نداده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج