جاباما
۵۰۷۹۴۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اپل مک پرو را آپدیت کرد؛ نسل جدید در راه است

اپل سرانجام پس از چهار سال قوی‌ترین کامپیوتر خود Mac Pro را با سخت‌افزاری نسبتاً بهتر آپدیت کرده و خبر از عرضه نسل جدید با طراحی متفاوت داد.

وب سایت فارنت: اپل سرانجام پس از چهار سال قوی‌ترین کامپیوتر خود Mac Pro را با سخت‌افزاری نسبتاً بهتر آپدیت کرده و خبر از عرضه نسل جدید با طراحی متفاوت داد.

اپل مک پرو را آپدیت کرد؛ نسل جدید در راه است

شاید به خاطر داشته باشید تقریباً چهار سال پیش اپل در کنفرانس خود از Mac Pro رونمایی کرد؛ کامپیوتری که با طراحی متفاوت برای حرفه‌ای‌ها ساخته شده بود. این طراحی با وجود این‌که یک کامپیوتر جمع‌وجور و قدرتمند را ساخته بود اما امکان ارتقا را بسیار محدود کرده بود. اپل حالا اعتراف می‌کند طراحی ماژولار سابق بهتر جوابگوی حرفه‌ای هاست و مک پرو بعدی مانند نسل‌های قبلی طراحی خواهد شد. اپل همچنین بر روی پردازنده گرافیکی داخلی دوگانه سرمایه‌گذاری کرده بود که در این زمینه نیز به اشتباه خود اعتراف کرده است.

به این ترتیب گفته می‌شود مک پرو جدید قابلیت ارتقای پردازنده و همچنین کارت گرافیک را دارا بوده و برای حرفه‌ای‌ها منناسب‌تر است. این شرکت همچنین اعلام کرد قصد دارد صفحه‌نمایش حرفه‌ای جدیدی بسازد تا تنها گزینه کاربران مک صفحه‌نمایش UltraFine ۵K ال‌جی نباشد. اپل همچنین در حال کار بر روی آی‌مک جدید است که امکانات بیشتری را برای حرفه‌ای‌ها به همراه خواهد داشت.

و اما این شرکت برای علاقمندان به مک‌پرو کنونی نیز آپدیت‌هایی را در نظر گرفته است. از این پس مدل‌های فعلی Mac Pro با سخت‌افزار نسبتاً بهتری عرضه خواهند شد. مدل ۳۰۰۰ دلاری حالا از پردازنده ۶ هسته‌ای به جای ۴ هسته‌ای استفاده خواهد کرد و پردازنده دوگانه گرافیکی آن نیز از AMD D۳۰۰ به D۵۰۰ ارتقا می‌یابد. مدل ۴۰۰۰ دلاری نیز حالا به پردازنده ۸ هسته‌ای زئون و گرافیک D۷۰۰ مجهز خواهد شد. سایر مشخصات بدون تغییر باقی خواهند ماند.

به این ترتیب اگر قصد خرید یک مک‌پرو را دارید می‌توانید یکی از مدل‌های ارتقا یافته را خریداری کرده و یا یک‌سال برای عرضه نسل بعدی منتظر بمانید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج