جاباما
۵۰۷۹۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دی بروین: با شکست دادن چلسی، مدعی می شویم

کوین دی بروین، ستاره منچسترسیتی مدعی شد که در صورت پیروزی تیمش مقابل چلسی، رقابت برای قهرمانی لیگ برتر بار دیگر زنده خواهد شد.

ورزش سه: شکست خانگی غیرمنتظره چلسی مقابل کریستال پالاس، اختلاف آنها را با تیم دوم یعنی تاتنهام به ۷ امتیاز رساند. دی بروین و تیمش امشب به مصاف چلسی خواهند رفت و ستاره بلژیکی معتقد است که در صورت پیروزی تیمش مقابل آبی ها، رقابت برای قهرمانی لیگ دوباره زنده می‌شود.

او گفت:" چلسی هنوز خیلی جلوتر از ماست ولی مسلما آنها به دنبال کسب پیروزی مقابل ما خواهند بود زیرا اگر شکست بخورند، تاتنهام فشار بیشتری به آنها وارد خواهد کرد، فشاری که تا به اینجای فصل هنوز حس نکرده اند. هیچکس نمی‌خواهد در این مقطع گرفتار فشار از سوی تیم دیگری شود. فکر نمی‌کنم شکست مقابل پالاس آنها را به هم ریخته باشد، آنها حرفه ای هستند و می‌دانند چطور با شکست کنار بیایند.

حتی با اینکه رسیدن به چلسی کار دشواری است ولی از لحاظ ریاضی همه چیز ممکن است. تا وقتی هیچ چیز قطعی نشده، امکانش وجود دارد. ما فقط باید بازی هایمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم و ببینیم چه خواهد شد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج