جاباما
۵۰۷۹۷۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

حجم بالای تماس، دلیل قطعی شبکه مخابرات خراسان

سخنگوی شرکت مخابرات ایران از بررسی وضعیت شبکه مخابراتی استان خراسان رضوی در پی وقوع زلزله ۶ ریشتری خبر داد و گفت: شبکه مخابراتی با وجود شدت زلزله صبح امروز، سالم و برقرار است.

خبرگزاری مهر: سخنگوی شرکت مخابرات ایران از بررسی وضعیت شبکه مخابراتی استان خراسان رضوی در پی وقوع زلزله ۶ ریشتری خبر داد و گفت: شبکه مخابراتی با وجود شدت زلزله صبح امروز، سالم و برقرار است.
حجم بالای تماس، دلیل قطعی شبکه مخابرات خراسان

محمدرضا بیدخام وجود اختلال در برقراری تماس با استان زلزله زده خراسان رضوی را افزایش حجم ترافیک ارتباطی و تعدد تماس با مشترکان این استان عنوان کرد و گفت: درپی وقوع زمین لرزه، شبکه مخابراتی استان خراسان رضوی بررسی شد و آخرین گزارشها حاکی از آن است که خسارتی به این شبکه وارد نشده و شبکه مخابراتی برقرار و سالم است.

وی گفت: قطعی شبکه مخابراتی به دلیل زلزله نیست و به علت حجم بالای تماس با اختلال در این شبکه مواجه هستیم که امیدواریم طی ساعات آینده، میزان تماس به حالت عادی بازگردد.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: میزان حجم مکالمات هنوز راهیابی نشده است اما آنچه که مشخص است این است که چندبرابر ظرفیت موجود، تماس با تلفن های استان خراسان رضوی گرفته می شود که این موضوع باعث ایجاد بارترافیکی بسیار زیاد در شبکه شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج