۵۰۷۹۹۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بازسازی انیمیشن محبوب دیزنی در مرحله انتخاب بازیگر

مایکل کیتن ضد قهرمان «دامبو»

با قطعی شدن حضور ایوا گرین و کالین فرل، حالا نوبت به مایکل کیتن رسیده است تا برای ایفای نقش شخصیت شرور فیلم انیمیشن «دامبو» با تهیه‌کنندگان «دیزنی» به توافق نهایی برسد.

وب سایت آی ‌سینما: با قطعی شدن حضور ایوا گرین و کالین فرل، حالا نوبت به مایکل کیتن رسیده است تا برای ایفای نقش شخصیت شرور فیلم انیمیشن «دامبو» با تهیه‌کنندگان «دیزنی» به توافق نهایی برسد. چنانچه کیتن قرارداد بازی در این پروژه را امضا کند، جدیدترین همکاری مشترک خود با تیم برتن را بعد از فیلم ۱۹۹۲ «بازگشت بتمن» تجربه خواهد کرد. دنی دویتو بازیگر ۷۲ ساله فیلم‌های «بازگشت بتمن»، «ماهی بزرگ» و «محرمانه لس آنجلس» نیز در بازسازی انیمیشن کلاسیک دیزنی حضور خواهد داشت.
مایکل کیتن ضد قهرمان «دامبو»

به گزارش «ورایتی»، ارن کروگر نویسنده مجموعه فیلم‌های ترسناک «حلقه» و همچنین «ترانسفورمرز: عصر انقراض» نگارش فیلمنامه نسخه امروزی «دامبو» را به عهده داشته است. جاستین اسپرینگر که در تولید فیلم «ترون: میراث» مشارکت داشته، به همراه کروگر در مقام تهیه‌کننده این پروژه فعالیت می‌کند.

داستان اصلی «دامبو» درباره بچه فیل طرد شده‌ای است که تلاش می‌کند به تمام قابلیت‌هایش دست یابد. چنانچه کیتن با برتن و سایر عوامل سازنده به توافق برسد، در نقش شخصیتی بازی خواهد کرد که امتیاز سیرک را از شخصیت دویتو خریداری می‌کند تا بچه فیل دوست‌داشتنی و مادرش را استثمار کند.

در سال‌های اخیر، استودیوی «دیزنی» بر روی بازسازی مجموعه‌ای از محبوب‌ترین آثار کلاسیک خود سرمایه‌گذاری کرده و بعد از «مالیفیسنت»، «سیندرلا» و «کتاب جنگل»، به تازگی فیلم پرفروش «دیو و دلبر» را روی پرده سینماها برده است. بازسازی «شیر شاه» و «پری دریایی کوچک» از دیگر پروژه‌های آینده این استودیوی معروف هستند.

کیتن ۶۵ ساله که بعد از بازی در نقش شخصیت اصلی «بردمن» ساخته ۲۰۱۴ الخاندرو گونزالس ایناریتو موفق به کسب نامزدی اسکار و بازگشت به دوران محبوبیتش نزد سینماگران شد، نخستین‌بار سی سال پیش با ایفای نقش در فیلم «بیتل‌جوس» برتن به شهرت رسید. بعدتر، برتن او را برای بازی در نقش «بتمن» انتخاب کرد که در نهایت، هر دو نفر را در فهرست طراز اول‌های هالیوود قرار داد.

بعد از امضای قرارداد برای بازی در نقش شخصیت شرور فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، این دومین بار است که ابرقهرمان سابق در نقش شخصیتی منفی مقابل دوربین می‌رود. کیتن در سال‌های اخیر، با دو فیلم «بردمن» و «اسپاتلایت» در رقابت اسکار حضور داشته که هر دو به ترتیب، جایزه اسکار بهترین فیلم سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ را از آن خود کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج