۵۰۸۰۱۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

لبنیات تایید افزایش قیمت می‌گیرد؟

رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات از بازگشت قیمت محصولات دو کارخانه‌ لبنی که افزایش قیمت داشتند، به حالت قبل خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات از بازگشت قیمت محصولات دو کارخانه‌ لبنی که افزایش قیمت داشتند، به حالت قبل خبر داد.

علی رجبی تاکید کرد: افزایش قیمت‌ها در سال جدید خواسته تمام کارخانه‌داران است، چراکه با توجه به تورم هر ساله لازم است هزینه‌های مربوطه از طریقی جبران شود.

وی همچنین عنوان کرد: قرار بر این است که سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان جلسه‌ای در این خصوص تشکیل دهد تا در صورت نیاز افزایش قیمت‌ها در آینده اعمال شود که البته هنوز زمان این جلسه مشخص نشده است.

طی روزهای گذشته دو کارخانه تولیدکننده محصولات لبنی بدون هماهنگی با سازمان حمایت اقدام به افزایش قیمت شیر و ماست کردند که به دنبال این موضوع سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که افزایش قیمت محصولات لبنی تخلف است و بدون مجوز صورت گرفته که با متخلفان برخورد می‌شود و نرخ‌ها به حالت سابق برمی‌گردد.

طبق اعلام سازمان حمایت، عرضه هیچ محصول لبنی با قیمت های مازاد بر قیمت های سابق به هیچ عنوان مورد پذیرش این سازمان نبوده و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد خواهد شد.

همچنین این سازمان از مصرف‌کنندگان درخواست کرده که در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در این زمینه در بخش عرضه و فروش، موضوع را جهت رسیدگی سریع به سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی از طریق شماره تلفن ۱۲۴ در سراسر کشور اعلام کنند.

علاوه بر این به کلیه واحدهای تولیدی، توزیعی و عرضه کنندگان اعلام شده که هرگونه افزایش قیمت بدون هماهنگی و اخذ مجوز های قانونی ممنوع است و با متخلفان بر اساس قانون تعزیرات حکومتی قانون نظام صنفی و سایر قوانین مرتبط برخورد خواهد شد.

دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی نیز در این باره گفته که این دو کارخانه برای خود دلایلی داشتند که آن را مطرح کرده بودند اما این اقدام را خود کارخانه‌های لبنی انجام داده بودند.

به گفته باکری، بر اساس توافقاتی که این کارخانه های لبنی با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داشتند مقرر شد از امروز (چهارشنبه) با نرخ‌های گذشته محصولات خود را روانه بازار کنند و این اقدام از امروز صورت گرفت. ضمن این کارخانه های مورد نظر از دلایل​ خود را برای افزایش قیمت محصولات خود به سازمان حمایت اعلام کردند و مقرر شده تا این ادله مورد بررسی قرار گیرد و تصمیمات بعدی از سوی این سازمان اتخاذ شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج