۵۰۸۰۷۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پرافتخارترین تیم آسیا به سکو نرسید

تیم والیبال نوجوانان ایران در مسابقه رده بندی قهرمانی آسیا مغلوب چین شد تا با کسب رتبه چهارم این رقابت‌ها به کار خود در میانمار پایان دهد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرحله نهایی یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر ۱۹ سال آسیا و انتخابی جهان امروز (چهارشنبه) در شهر نایپیداو میانمار با چهار دیدار پیگیری شد.

در سومین مسابقه این مرحله و دیدار رده بندی تیم والیبال نوجوانان ایران از ساعت ۱۳ به وقت ایران به مصاف چین رفت و سه بر یک مغلوب شد تا در نهایت جایگاه چهارم آسیا را به دست آورد. شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در ست نخست ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ برای دومین بار مغلوب چین شدند.

تیم ایران در دور مقدماتی این رقابت‌ها بنگلادش را سه بر صفر شکست داد و برابر کره جنوبی سه بر صفر مغلوب شد. در دور دوم نیز برابر چین سه بر دو مغلوب شد و در آخرین مسابقه این مرحله موفق به شکست چین تایپه با نتیجه سه بر صفر شد. ملی پوشان ایران در مرحله حساس پلی آف تایلند را از پیش رو برداشتند و سهمیه جهانی گرفتند. ملی پوشان ایران در دیدار مرحله نیمه نهایی سه بر دو مغلوب کره جنوبی شدند و برای کسب مقام سوم در مرحله نهایی به مصاف چین رفتند که نتیجه این دیدار را نیز سه بر یک به حریف واگذار کردند.

چین که قبل از شروع مسابقات به دلیل غیبت قزاقستان، صعودش به هشت تیم برتر قطعی شده بود، در تنها مسابقه دور مقدماتی سه بر یک چین تایپه را شکست داد و صدرنشین گروه چهارم دور مقدماتی شد. این تیم در مرحله دوم دو مسابقه سنگین برگزار کرد که سه بر دو ایران را شکست داد و سه بر دو مغلوب کره جنوبی شد تا در مرحله یک چهارم نهایی حریف استرالیا شود. چینی‌ها در مرحله پلی‌آف سه بر صفر استرالیا را شکست دادند تا علاوه بر کسب سهمیه جهانی، به جمع چهار تیم برتر صعود کنند. تیم والیبال نوجوانان چین در مرحله نیمه نهایی مغلوب ژاپن شد تا حریف ایران در مرحله نهایی و دیدار رده بندی شود. این تیم با پیروزی برابر ایران مدال برنز آسیا را به دست آورد.

والیبال نوجوانان ایران با هفت مدال طلا و یک مقام نایب قهرمانی پرافتخارترین کشور ۱۰ دوره گذشته این رقابت‌هاست، اما در جام یازدهم از رسیدن به سکو بازماند.

تیم های چین، ایران، چین تایپه، تایلند، استرالیا و میانمار رتبه های سوم تا هشتم یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۷ را به دست آوردند و تیم‌های کره جنوبی و ژاپن برای قهرمانی در این رقابت ها از دقایقی دیگر به مصاف یکدیگر می‌روند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج