۵۰۸۱۰۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اسکارلت جوهانسون ممکن است وارد دنیای سیاست شود!

بازیگر «گمشده در ترجمه» و فیلم جدید «روح در پوسته» در حال حاضر دختری کوچک دارد و در اوج مسیر حرفه ای بازیگری خود به سر می برد، اما بر این باور است که در آینده و وقتی که دخترش بزرگتر شد، علاقه دارد در سیاست های داخلی آمریکا تاثیرگذار باشد.

روزنامه بانی فیلم: بازیگر «گمشده در ترجمه» و فیلم جدید «روح در پوسته» در حال حاضر دختری کوچک دارد و در اوج مسیر حرفه ای بازیگری خود به سر می برد، اما بر این باور است که در آینده و وقتی که دخترش بزرگتر شد، علاقه دارد در سیاست های داخلی آمریکا تاثیرگذار باشد.

به نقل از ایندپندنت، اسکارلت جوهانسون ممکن است به عنوان ملکه داستان های علمی تخیلی شناخته شود، اما این بازیگر مشتاق وارد شدن به زمینه های دیگر هم هست.
اسکارلت جوهانسون ممکن است وارد دنیای سیاست شود!

این بازیگر محبوب گفته ممکن است در آینده فیلم های سینمایی را کنار بگذارد و دنبال به دست آوردن یک مقام رسمی در ایالات متحده برود. جوهانسون توضیح داد که همیشه علاقه ای مشتاقانه نسبت به سیاست های داخلی کشورش داشته و می خواهد دنبال آن را بگیرد.

این ستاره ۳۲ ساله که در برنامه «صبح بخیر آمریکا» حضور پیدا کرده بود، گفت: «من همیشه به سیاست های محلی علاقه داشتم. در حال حاضر فکر می کنم با توجه به اینکه دختری کوچک دارم و با توجه به پیشرفت مسیر حرفه ای کاری ام، زمان درستی برای انجام این کار نیست.»

او ادامه داد: «اما در نهایت، اگر دخترم بزرگتر شود و بتوانم کاملا خودم را متمرکز چنین کاری کنم، به نظرم می تواند بسیار جالب باشد.»

جوهانسون در «راهپیمایی زنان» در واشنگتن شرکت کرد که یک راهپیمایی اعتراضی بود که روز بعد از انتخاب شدن دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رییس جمهور ایالات متحده برگزار شد. او در این رخداد یک سخنرانی قدرتمند در مورد فرزندپذیری تنظیم شده و حقوق زنان ایراد کرد. او به جمعیت حاضر درباره تجربه‌های نجات دهنده ای که هم خودش و هم دوستانش در فرزندپذیری تنظیم شده (شاخه آمریکایی فدراسیون بین المللی فرزندپذیری تنظیم شده و یک سازمان ناسودبر که خدمات سلامت تولید مثل و بهداشت مادر و کودک فراهم می کند) داشتند صحبت کرد.

جوهانسون که همچنین پرفروش ترین بازیگر سال ۲۰۱۶ نام گرفته است، گفت حتی با وجود اینکه یک چهره عمومی است، دوست دارد زندگی خصوصی‌اش را خصوصی نگه دارد، اما در عین حال به یک استثنا در عصر دونالد ترامپ اشاره کرد و گفت: «من حس می‌کنم که در مواجهه با این جو سیاسی فعلی، بسیار حیاتی است که ما این مسئله را ماموریت خودمان بکنیم که بسیار بسیار شخصی شویم.»

البته سیاست تنها صنعت غیرسینمایی نیست که جوهانسون، که فیلم جدیدش «روح در پوسته» دو روز پیش اکران شد، تا به حال نسبت به آن ابراز علاقه کرده است. این بازیگر که به خاطر نقش آفرینی اش در فیلم هایی مثل «گمشده در ترجمه» و «دختری با گوشواره‌های مروارید» به شهرت رسید، پاییز گذشته یک مغازه فروش پاپ کورن در فرانسه افتتاح کرد. با استفاده از جدیدترین روندهای مد غذایی، مغازه او گورمه پاپ کرن با طعم‌های مختلف به مشتریان ارایه می‌کند.

او این مغازه را با همراهی همسر فرانسوی‌اش رومن دوریاک افتتاح کرد. البته این دو اوایل همین ماه مراحل طلاق را آغاز کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج