۵۰۸۱۱۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

منصوریان و برانکو فرمانده‌اند و قربانی!

برخورد منصوریان با نورافکن و برانکو با رضاییان با وجود مخالفت برخی هواداران، درست‌ترین و بهترین تصمیم برای ساختن بازیکنانی حرفه‌ای است حتی به قیمت از دست رفتن مقام.

خبرگزاری مهر: منصوریان و برانکو مسئول هستند، منصوریان و برانکو سوای مربی بودن، شغل انبیا را هم دارند، نه آنها که همه دیگرانشان در هیبت مربیگری معلم هستند، معلم جوان های ایران، جوان هایی که هم سن و سال فرزند خودشان هستند. جوان هایی که باید «تلمذ» کنند. جوان هایی که باید یاد بگیرند.

منصوریان و برانکو فرمانده هستند

منصوریان و برانکو فرمانده هستند، آنها باید حتی هواداران را هم راهنمایی کنند. گاهی باید مقابل همه کامنت های بد و جلف و زشت و بی معنی و بی هویت و بی ارزش و بی فرهنگ هم بایستند و تنها کامنت های خوب و نقاد و معنی دار و با ارزش را ببینند و بشنوند. آنها در مسیری گام برمی دارند که همه تصمیم هایشان مخالف و موافق دارد، از ترکیب چیدن بگیرید و صراط مستقیم را بروید تا برسید به کوچینگ و تعویض و گاهی هم تادیب.

منصوریان و برانکو قربانی هستند

منصوریان و برانکو قربانی هستند، آنها و همه دیگرانشان در همه تیم های دیگر مکلفند، موظفند، مجبورند که تصمیم بگیرند حتی امروز که استقلال در رقابت با تراکتورسازی برای سهمیه مستقیم به آسیا و نایب قهرمانی و شاید حتی برای قهرمانی می جنگد.

منصوریان باید قربانی ساختن بازیکن حرفه ای شود تا نورافکن ها، خورشیدهای آینده این فوتبال باشند و به جای لگد زدن به توپ لگد زدن بطری آب و ساک تدارکات را یاد نگیرند و «لام تا کام» حرف نزنند و چوب لای چرخ قطار در حال حرکت نگذارند.

حتی امروز که پرسپولیس در آستانه قهرمانی است و در گروه آسیایی چشم امید میلیون ها نفر است، برانکو باید خودش را قربانی کند تا فوتبال ایران به جای رامین رضاییانی پای کار و محکم و حرفه ای بازیکنی آماتور و «باری به هر جهت» و مارکوپولویی بی توجه به قرارداد و قواعد در آینده تحویل نگیرد.

منصوریان و برانکو مربی هستند

منصوریان و برانکو مربی هستند، آنها باید مثل مربیان بزرگ، مثل ژاکه ای که کانتونا را کنار زد، یا آنجلوتی که ریوالدوی بزرگ را کنار گذاشت یا فرگوسنی که بکهام و استام و کین را کنار زد و حتی مثل همین کی روش و دهداری خودمان، هم مقابل بازیکن سالاری بایستند هم مقابل تیفوسی هایی که تصور «خود مربی بینی» دارند و بازیکن را به باشگاه، به اصول، به مربی، و ... ترجیح می دهند و حرفه ای نیستند.

منصوریان و برانکو که نه، همه مربیان و همه تصمیم سازان بزرگ برای تصمیم گرفتن باید صفحات مجازی خودشان، صفحات مجازی اقوامشان و ... را ببندند و حتی برخی مواقع گوش هایشان را بگیرند و تصمیم صحیح را بگیرند نه تصمیم مورد نظر اکثریت غیر کارشناس و عیر مطلع احساساتی را!

به هر حال آنها باید بدانند در فوتبال ایران گاهی به مسی و رونالدویی که دیشب برای آنها «کف» زده اند، امروز حرف هایی زده می شود شبیه به حرف های «چاله میدان». منصوریان و برانکو اما مسئولند، فوتبال از آنها علاوه بر جام بازیکن سازی هم می خواهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج