جاباما
۵۰۸۱۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پورموسوی: دیگر امیدی به کسب سهمیه آسیا نداریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما دیگر امیدی به کسب سهمیه آسیا نداریم و برای درخشش در لیگ قهرمانان امسال تلاش می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما دیگر امیدی به کسب سهمیه آسیا نداریم و برای درخشش در لیگ قهرمانان امسال تلاش می‌کنیم.

سید سیروس پورموسوی پس از دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: به اکبر میثاقیان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. ما امروز پیش‌بینی یک بازی سخت را کرده بودیم اما فکر نمی‌کردیم که تا این حد بازی پر اشتباهی انجام بدهیم. اشتباهات متعدد باعث شد تا ما در این دیدار شکست بخوریم اما در آینده باید نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم.

وی افزود: من به داور مسابقه اعتراض نکردم اما فکر می‌کنم پنالتی ما صد در صد بود. به خاطر شرایط آب و هوایی نتوانستیم خوب تمرین کنیم و به همین خاطر به بازیکنان جوان فرصت بازی دادیم. پس از بازی مقابل ذوب‌آهن ما نتوانسته بودیم خوب تمرین کنیم. ۲ روز زودتر به مشهد آمدیم اما به خاطر شرایط جوی در اینجا هم نتوانستیم خوب تمرین کنیم. به همین خاطر آمادگی لازم را برای این دیدار نداشتیم. سیاه‌جامگان نیز انتحاری بازی می‌کرد و این طبیعی است که هر تیمی که دوندگی و تلاش بیشتری داشته باشد برنده بازی می‌شود.

سرمربی تیم استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: شرایط بازی‌ها با یکدیگر متفاوت است. ما امسال سعی کردیم که سهمیه آسیا بگیریم اما با این باخت امیدمان برای کسب سهمیه آسیا از بین رفت. حالا تمرکزمان روی لیگ قهرمانان آسیا است.

پورموسوی با اشاره به زلزله صبح امروز مشهد خاطرنشان کرد: ما در جلسه فنی بودیم اما احساس می‌کنم چند ساعت پیش در رختکن هم پس لرزه‌های این زلزله هنوز ادامه داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج