۵۰۸۱۵۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ماتئوس:

لواندوفسکی شانس نخست کسب توپ طلا است

لوتار ماتئوس می گوید که روبرت لواندوفسکی می تواند به دوران حکمروایی کریستیانو رونالد و لیونل مسی در کسب جوایز فردی پایان دهد.

وبسایت نود: لوتار ماتئوس می گوید که روبرت لواندوفسکی می تواند به دوران حکمروایی کریستیانو رونالد و لیونل مسی در کسب جوایز فردی پایان دهد.

روبرت لواندوفسکی در فصل جاری عملکردی درخشان داشته و در بازی های ملی و باشگاهی گل های فراوانی به ثمر رسانده است. او هم اکنون با زدن ۲۴ گل دومین گلزن برتر بوندس لیگا محسوب می شود و در رقابت های انتخابی جام جهانی در منطقه اروپا هم یکی از بهترین گلزنان است. لوتار ماتئوس در ستون اختصاصی اش در اشپورت بیلد از احتمال کسب جوایز فردی توسط لواندوفسکی نوشته و سال جاری را بهترین فرصت برای این مهاجم ۲۸ ساله لهستانی دانسته است. ماتئوس در این باره می گوید:

روبرت لواندوفسکی بهترین مهاجم جهان است. لوا هنوز به عنوان یک بازیکن موفق به کسب جوایز فردی نشده و او بازیکنی است که من برای شکستن طلسم رونالدو و مسی در کسب جوایز شخصی انتخاب می کنم. شانس خوب لواندوفسکی این است که در سال ۲۰۱۷ هیچ تورنومنت بزرگی نداریم چون او همراه تیم ملی لهستان شانس چندانی برای موفقیت در رقابت های بین المللی ندارد. اگر لواندوفسکی در فصل جاری همراه بایرن مونیخ در چمپیونزلیگ موفق به کسب مقام قهرمانی شوند او می تواند به عنوان مرد سال فوتبال جهان انتخاب شود. بدون شک او به عنوان بهترین مهاجم جهان شایسته کسب این جایزه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج