۵۰۸۲۲۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

غیاثی: داور بازی پرسپولیس و پیکان بی‌طرف بود

رئیس اسبق دپارتمان داوری فوتبال قضاوت تیم داوری بازی پرسپولیس و پیکان را بی‌طرفانه وقابل قبول ارزیابی کرد.

خبرگزاری فارس: رئیس اسبق دپارتمان داوری فوتبال قضاوت تیم داوری بازی پرسپولیس و پیکان را بی‌طرفانه وقابل قبول ارزیابی کرد.

سید رضا غیاثی در مورد عملکرد تیم داوری سید مهدی سید علی کمک‌ها سجاد طوری، ظهیری داور چهارم کوپال ناظمی اظهار داشت:بازی به خوبی درحال پایان بود و سیدعلی و یارانش می‌رفتند که یک قضاوت خوب را تمام کنند که به یکباره با رفتار زشت وغیر ورزشی بعضی از بازیکنان در وقت‌های اضافه همه چیز بهم ریخت. پس از انکه در وقت‌های اضافه گل دوم پرسپولیس توسط طارمی به ثمر رسید، در حالیکه تلویزیون درحال نشان دادن شادی بعداز گل بازی ونشان دادن شادی طارمی بود معلوم نشد که در وسط زمین چه اتفاقی بین بازیکنان رخ داد و یا چرا مجیدجلالی به داخل زمین آمد وبه چه چیزی اعتراض داشت. وقتی دوربین به بازی برگشت وصحنه گل را تکرار کرد در گوشه از تصویر یکی از بازیکنان پیکان دیده می‌شد که به زمین افتاده شاید بازیکنان پیکان و مربی‌شان توقع داشتند که بازیکن پرسپولیس توپ را برای بازی جوانمردانه به خارج زمین می‌زد وچون نزد گل به ثمر رسیده است ظاهراً در صحنه بعد طارمی باگذاشتن انگشت به روی بینی‌اش آنها را به سکوت دعوت کرد که باریکن شماره هفت پیکان بارانی با زدن یک توی سری به او جوابش را داد.

وی افزود: درادامه همگان شاهد شهامت کمک داور اول بازی سجاد طوری بودند او به نزدیکی داور رفت و راهنمایی‌های لازم را به داور کرد داور هم بلافاصله به آنها توجه کرده و ابتدا بارانی را از بازی اخراج کرد بعد به طارمی اخطار داد و سپس مجید جلالی را برای ورود به میدان واعتراض که اصطلاحاً به آن رفتار غیر مسئولانه می‌گویند از بازی اخراج کرد تمامی این تصمیمات درست وقانونی بود. درجریان بازی هم بازیکنان حداقل در دوصحنه بعد ازبرخورد توپ به دست معتقد به پنالتی بودند که ادامه بازی تصمیم درستی از سوی داور بود. داور در دقیقه ٨٠ به بازیکن شماره ٥ پیکان برای خطا روی طارمی اخطار داد این بازیکن بلافاصله مرتکب یک رفتار غیر ورزشی در اعتراض به تصمیم داور شد که باید یک اخطار دیگر هم می‌گرفت و از بازی اخراج می‌شد که داور با او تعامل کرد واخراجش نکرد. روی هم رفته می‌توان قضاوت تیم داوری بی‌طرفانه وقابل قبول ارزیابی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاسر

      خدالعنتت کنه بااین قضاوتت،بخدا داورخیلی بهتر ازتوبود.تاکی بایدچاپلوسی کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج