۵۰۸۲۵۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ماموریت بزرگ آبی ها بی منصوریان؛

فتح تبریز برای داغی تنور لیگ

شاگردان منصوریان در روزی که سرمربی خود را در اختیار ندارند برای ادامه ی جذابیت لیگ ماموریت بزرگی در تبریز دارند.

ورزش سه: شاگردان منصوریان در روزی که سرمربی خود را در اختیار ندارند برای ادامه ی جذابیت لیگ ماموریت بزرگی در تبریز دارند.

استقلال روز پنجشنبه در حالی در تبریز به مصاف گسترش فولاد خواهد رفت که انگیزه های زیادی برای شکست گسترش فولاد تبریز دارد.

استقلال دیدار با گسترش فولاد را با دو انگیزه ی مهم آغاز خواهد کرد؛ آبی پوشان برای حفظ رتبه دوم و مسیر صعودی خود برابر گسترش فولاد راهی به جز برد ندارد و همانگونه که منصوریان و خرمگاه در صحبتهای خود اشاره کردند، نگاهی فینال گونه به این بازی دارند. منصوریان به خوبی می داند برای کسب سهمیه آسیایی حضور در جایگاه دوم لیگ برتر برای آنها اتفاق بهتری است و به همین دلیل حفظ این رتبه را هدف آبی ها در کوتاه مدت اعلام کرده است.

استقلال اما برای دیدار با گسترش فولاد انگیزه دیگری دارد که با هواداران فوتبال و لیگ برتر یکسان است؛ شاگردان منصوریان در روزی که سرمربی پر جنب و جوش خود را ندارند برای قطعی نشدن قهرمانی پرسپولیس در هفته بیست و ششم باید در تبریز برنده باشند تا فاصله ای که به 9 امتیاز کاهش پیدا کرده بود، دوباره دو رقمی نشود و آبی ها حکم قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را امضا نکنند.

هواداران فوتبال که از تشریفاتی نشدن بازی های لیگ استقبال می کنند، امیدوارند تا تیم منصوریان روند فوق العاده خود را در تبریز نیز ادامه دهد با قربانی کردن آبی های این شهر رقابت برای کسب عنوان قهرمانی را تا هفته های آینده ادامه دهد؛ اتفاقی که البته با توجه به غیبت منصوریان در کنار خط و نورافکن، رضایی و غفوری در داخل زمین بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

علیرضا منصوریان البته از حضور در تبریز خاطرات خوبی دارد و هیچگاه برابر کمالوند شکست نخورده است. همچنین استقلال در 7 تقابل قبلی برابر گسترش فولاد بازنده نبوده تا آبی ها با آمادگی ذهنی و فیزیکی بالایی پای به بنیان دیزل بگذارند اما شرایط خوب گسترش فولاد در این لیگ اتفاقی است که این بازی را متفاوت از گذشته کرده است.

تراکتورسازی دیگر تیم تبریزی نیز فاصله ای ۹ امتیازی با پرسپولیس قبل از برد برابر پیکان داشت و همچنان مانند استقلال از تعقیب کننده های پرسپولیس به شمار می رود اما رقابت دو غول سرخابی اتفاقی است که در هفته های گذشته باعث جذابیت دو چندان بازی ها شده و به همین دلیل بسیاری امیدوارند این رقابت تا هفته های پیش رو ادامه پیدا کند؛ رقابتی که باعث داغتر شدن فضای رقابتی، پر شدن ورزشگاه ها و جذاب تر شدن بازی های هفته های پایانی می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج