۵۰۸۲۷۱
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

جمنا: دولت آینده باید ساده زیست باشد

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم دولتی شکل گیرد که با همه وجود راه امام را ادامه دهد، ساده‌زیست باشد و مقابل مستکبرین و ظالمین سر سوزنی کوتاه نیاید.

خبرگزاری ایسنا: رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم دولتی شکل گیرد که با همه وجود راه امام را ادامه دهد، ساده‌زیست باشد و مقابل مستکبرین و ظالمین سر سوزنی کوتاه نیاید.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان عصر امروز طی سخنانی در مراسم تجدید بیعت اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام (ره)، با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی و نهضت امام (ره) اظهار کرد: امام بیش از ۱۵ سال در زندان بود و سختی‌ها را تحمل کرد تا انقلاب به پیروزی رسد و آرمان‌های تمام انبیا، اسلام و دین خدا برای اولین‌بار از طریق جمهوری اسلامی حاکم شد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم دولتی شکل گیرد که با همه وجود، راه امام را ادامه دهد، ساده‌زیست باشد و مقابل مستکبرین و ظالمین سر سوزنی کوتاه نیاید و میراث امام (ره) را که همان انقلاب و نظام اسلامی است، حفاظت و احیا کند.

رحیمیان با بیان اینکه "امام هرچه داشت از بندگی و اخلاص بود"، گفت: ما راه امام را ادامه خواهیم داد و برای خدا کار خواهیم کرد، چراکه اگر کار برای خدا باشد، حتماً موفق است. امام هم با دست خالی نهضت خود را آغاز کرد و بزرگترین مزیت ایشان این بود که دغدغه مردم را داشت و خود را خادم آنان می‌دانست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره و البته تا میتونه اختلاس کنه واسه دوران پسا ساده زیستی!

    • بدون نام

      منطور از ساده زیستی اینه که مثل احمدینژاد ملت رو گول بزنه وبا اختلاسهاودزدیها جیبش رو پر کنه وبعد از ریاست جمهوری کاخ نشین شود؟ کاش دولتمردا ن لوکس زندگی کنند ولی شرافتمندانه در حل مشکلات تلاش کنند

    • بدون نام

      یکبار دولت ساده زیست و تجربه کردیم واسه هفت پشتمون بسه ....

    • داریوش

      فعلا اون نیروهائی که در مناصب دولتی هستن ساده زیست شدن و قانون را رعایت کردن سخن از ساده زیستی بزنید با تمام دنیا سر جنگ دارید بس نیست ملت ارامش زنگی میخواهند لطف واقع بین باشید مردم مشکل دارند.باتشکر

    • بدون نام

      ساده زیستی به درد ما نمیخورد.باید کاردان و کار بلد باشد.خیلی از این ساده زیستها را دیدیم که بعدا چی شدند.اگه یادتون نیست دولت قبل آقای احمدی نژاد همین نزدیکی هاست.

    • بدون نام

      یعنی دراین چنددوره ریاست جمهوری هیچکدام راه امام رانرفته اند؟!!پس بااین حساب...............حالاساده زیستی چگونه است؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج