۵۰۸۲۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برتری رئال و چلسی؛ صعود یوونتوس به فینال

در مسابقات امشب لیگ و جام حذفی در کشورهای اروپایی، در اسپانیا، بارسلونا با سه گل سویا را شکست داد و رئال مادرید با نتیجه ۴ بر دو بر لگانس غلبه کرد و صدر جدول را از بارسلونا پس گرفت؛ در انگلیس، چلسی توانست منچسترسیتی را مغلوب کند، تاتنهام و آرسنال هم برابر رقبای خود به پیروزی رسیدند و در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، یوونتوس با وجود شکست مقابل ناپولی به فینال صعود کرد و حریف لاتزیو شد.

خبرگزاری مهر: در مسابقات امشب لیگ و جام حذفی در کشورهای اروپایی، در اسپانیا، بارسلونا با سه گل سویا را شکست داد و رئال مادرید با نتیجه ۴ بر دو بر لگانس غلبه کرد و صدر جدول را از بارسلونا پس گرفت؛ در انگلیس، چلسی توانست منچسترسیتی را مغلوب کند، تاتنهام و آرسنال هم برابر رقبای خود به پیروزی رسیدند و در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، یوونتوس با وجود شکست مقابل ناپولی به فینال صعود کرد و حریف لاتزیو شد.

رئال مادرید با غلبه بر همشهری صدر جدول را پس گرفت

تیم رئال مادرید با برتری 4 بر 2 در آخرین بازی شب دوم هفته سی‌ام لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) در خانه تیم لگانس بار دیگر به صدر جدول رقابت‌های لالیگا صعود کرد.

رودریگس در دقیقه ۱۵، موراتا در دقایق ۱۸ و ۲۳ و مانتوانی (بازیکن حریف) در دقیقه ۴۸ برای رئال و گابریل در دقیقه ۳۲ و نوس در دقیقه ۳۴ برای لگانس گل زدند.

رئال با پیروزی مقابل رقیب همشهری 71 امتیازی شد و با یک بازی کم‌تر و 2 امتیاز بیش‌تر نسبت به بارسلونا در صدر جدول جایگاهش را مستحکم کرد.


یوونتوس با درخشش ایگواین فینالیست شد؛ پیروزی ناپولی ثمری نداشت!

تیم های فوتبال ناپولی و یوونتوس دیدار برگشت خود در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاههای ایتالیا را چهارشنبه شب برگزار کردند که در پایان تیم ناپولی ۳ بر ۲ پیروز شد.

برای میزبان در این بازی مارک همسیک (۵۳) و دریس مرتنس (۶۱) لورنزو اینسینیه (۶۷) گلزنی کردند. گل های یوونتوس را نیز گونزالو ایگواین (۳۲ و ۶۹) به ثمر رساند. ایگواین فصل گذشته عضو ناپولی بود.

یوونتوس با توجه به برتری ۳ بر یک در بازی رفت در مجموع ۵ بر ۴ برنده شد و حریف لاتزیو در فینال شد.


پیروزی چلسی برابر منچستر سیتی؛ تاتنهام ۳ امتیاز دیگر کسب کرد

هفته سی و یکم رقابتهای لیگ برتر انگلیس چهارشنبه شب با برگزاری دیدارهای همزمان ادامه یافت که در حساس ترین بازی تیم چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف منچستر سیتی رفت و این تیم را با شکست ۲ بر یک بدرقه کرد.

ادن هازارد در دقایق ۱۰ و ۳۵ در این بازی گل های تیم چلسی را به ثمر رساند. در تیم منچستر سیتی نیز سرخیو آگوئرو (۲۶) گلزنی کرد. آبی پوشان لندنی با این برد ارزشمند ۷۲ امتیازی شدند و در صدر جدول جایگاه خود را مستحکم تر کردند.

تیم تاتنهام نیز با پیروزی پرگل ۳ بر یک در زمین سوانزی ۷۵ امتیازی شد و در رده دوم جدول فاصله خود را با چلسی حفظ کرد.

نتایج دیدارهای چهارشنبه شب به این ترتیب است:

* سوانزی یک - تاتنهام ۳

* آرسنال ۳ - وستهام صفر

* هال سیتی ۴ - میدلزبورو ۲

* ساوتهمپتون ۳ - کریستال پالاس یک

* لیورپول ۲ - بورنموث ۲

* چلسی ۲ - منچستر سیتی یک


بارسلونا قاطعانه از سد سویا گذشت

تیم های فوتبال بارسلونا و سویا چهارشنبه شب حساس ترین بازی هفته سی و یکم رقابتهای لالیگا را در ورزشگاه نوکمپ برگزار کردند که طی آن تیم بارسلونا با نتیجه ۳ بر صفر مهمان خود را شکست داد.

لوئیس سوارز (۲۵) و لیونل مسی (۲۸ و ۳۳) در این بازی گل های تیم بارسلونا را به ثمر رساندند. در دقیقه ۹۱ این بازی ویتولو از سویا با دریافت کارت قرمز اخراج شد.

شاگردان انریکه با این برد ۶۹ امتیازی شدند و در رده دوم جدول ایستادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج