۵۰۸۲۸۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تجدید بیعت جمنا با آرمان های امام (ره)

اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید بیعت کردند.

خبرگزاری ایلنا: اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز چهارشنبه برای تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی(ره) بنیاگذار جمهوری اسلامی در حرم مطهر حضرت امام حضور یافتند.

حجت‌الاسلام رحیمیان رییس شورای مرکزی و سایر اعضا با حضور بر مزار امام راحل با قرائت فاتحه‌ای ادای احترام کردند.

رحیمیان در این مراسم با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی و نهضت حضرت امام اظهار داشت: امام بیش از ۱۵ سال در تبعید و زندان بود و سختی ها را تحمل کرد تا انقلاب به پیروزی برسد و آرمان های تمام انبیا و اسلام و دین خدا برای اولین بار از طریق جمهوری اسلامی حاکم شد.

او خطاب به حضرت امام گفت: ما آمده ایم تا پیمان ببندیم که تا آخرین قطره خون در راه شما و اسلام نابی که احیا کردید خواهیم بود و از این آرمان دفاع خواهیم کرد و پیام‌تان را به نسل‌های آینده خواهیم رساند.

رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: تلاش می‌کنیم دولتی شکل بگیرد که با همه وجود راه امام را ادامه دهد و ساده زیست باشد و مقابل مستکبرین و ظالمین سر سوزنی کوتاه نیاید.

او تاکید کرد : ما با تمام وجود تلاش می‌کنیم دولتی سرکار بیایید که میراث امام را که همان انقلاب اسلامی و نظام اسلامی است حفاظت و احیا کند.

رحیمیان با بیان اینکه امام هرچه داشت از بندگی و اخلاص بود، گفت: ما راه امام را ادامه خواهیم داد و برای خدا کار می‌کنیم چراکه اگر کار برای خدا باشد حتما موفق است و امام هم با دست خالی نهضت خود را آغاز کرد.

رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب تصریح کرد: برای تحقق اسلام ناب محمدی و خدمت به مردم تلاش کرد و بزرگترین مزیت امام این بود که دغدغه مردم داشت و خود را خادم آنها می دانست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج