۵۰۸۳۰۵
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

‌ارسال ۱۵ هزار پرس غذای متبرک به مناطق زلزله‌زده

مدیر امور خدام آستان قدس رضوی گفت: در مجموع ۱۵ هزار پرس غذا از سوی آستان قدس رضوی برای امروز و فردای زلزله‌زدگان در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری تسنیم: محمد توکلی فریمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان حادثه زلزله استان خراسان رضوی اظهار داشت: باتوجه به دستور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تمامی خدام و کارکنان مهمانسرای حضرت رضا (ع) برای خدمت‌رسانی به حادثه دیدگان و افراد زلزله زده استان به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

وی افزود: طبخ ۵۱۰۰ پرس غذا توسط مهمان‌سرا حضرت رضا (علیه السلام) انجام و ساعتی قبل ۳۲ نفر از خدام حضرت رضا (ع) در قالب سه گروه به مناطق رضویه، سفید سنگ فریمان و موسی‌آباد تربت جام برای توزیع این غذاها اعزام شدند.

مدیر امور خدام آستان قدس رضوی گفت: از این ۵۱۰۰ پرس غذا، ۱۶۰۰ بسته غذایی در منطقه رضویه، ۱۷۵۰ غذا در منطقه سفید سنگ و روستاهای اطراف آن و ۱۷۵۰ پرس غذا در منطقه موسی آباد شهرستان تربت جام بین آسیب‌دیدگان و زلزله‌زده‌ها توزیع شد.

توکلی فریمانی بیان کرد: فردا صبح هم پنج هزار بسته صبحانه بین زلزله‌زگان مناطق مذکور توزیع خواهد شد.همچنین، برای ناهار فردای زلزله‌زدگان ۵ هزار پرس غذا متبرک حضرت رضا (ع) در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۵ هزار پرس غذا از سوی آستان قدس رضوی برای امروز و فردای زلزله‌زدگان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تا ساعاتی دیگر ۸ هزار بطری آب به مناطق زلزله‌زده ارسال خواهد شد.

مدیر امور خدام آستان قدس رضوی با اشاره به حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در محل زلزله و نظارت بر روند انجام امور گفت: تمامی خدام و کارکنان مهمان‌سرا حضرت رضا (ع) در حالت آماده باش قرار دارند تا هر کاری را که بتوانند برای کمک به حادثه‌دیدگان انجام دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنت. باریک الله.
      این آقای رئیسی واقعا تحولاتی در آستان مقدس ایجاد کرده.
      حیف است توان ایشان در جایی دیگر هدر شود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج