۵۰۸۳۶۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

چشم همه به تبریز است

پرونده هفته بیست‌وششم لیگ برتر با برگزاری ۶ دیدار در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری بسته خواهد شد.

وطن امروز: پرونده هفته بیست‌وششم لیگ برتر با برگزاری ۶ دیدار در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری بسته خواهد شد. در ادامه هفته بیست‌وششم ۶ بازی در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی استقلال در تبریز به مصاف گسترش فولاد تبریز خواهد رفت. استقلال این روزها کورسوی امیدی برای قهرمانی در لیگ پیدا کرده است. این تیم به لطف شکست پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان و برتری برابر فولاد خوزستان فاصله امتیازی خود با تیم صدرنشین لیگ را به ۹ امتیاز رساند. شاگردان علیرضا منصوریان برای اینکه همچنان از لغزش احتمالی پرسپولیس استفاده کنند، چاره‌ای جز برتری در ۵ دیدار پایانی لیگ ندارند.
هرچند نصرالله عبداللهی، سرپرست این تیم اعلام کرده شانس قهرمانی استقلال کم است اما شاگردان منصوریان و هواداران استقلال امیدوارند اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی فوتبال برای آنها رخ داده و بتوانند به قهرمانی دست پیدا کنند. استقلال برای دیدار مقابل گسترش فولاد، کاوه رضایی مهاجم تأثیرگذار خود را ندارد. رضایی با ۷ گل‌زده و ۷ پاس گل یکی از بهترین بازیکن استقلال بوده و به علت ۳ اخطاره بودن در بازی امروز حضور نخواهد داشت. در تمرینات اخیر استقلال، علیرضا منصوریان از بهنام برزای به عنوان جانشین رضایی استفاده کرده و به احتمال زیاد برزای به همراه علی قربانی زوج خط حمله استقلال را تشکیل خواهند داد. علاوه بر رضایی و وریا غفوری که مصدوم است، امید نورافکن نیز به دلیل مسائل انضباطی نمی‌تواند استقلال را همراهی کند. از طرفی، علیرضا منصوریان هم در بازی با فولاد خوزستان اخراج شد و نمی‌تواند این هفته روی نیمکت تیمش بنشیند. باید دید استقلال بدون منصوریان می‌تواند از سد گسترش فولاد عبور کند یا خیر. گسترش فولاد با تیم چهارم جدول تنها ۳ امتیاز فاصله دارد، بنابراین دوست ندارد امتیازات را از دست داده و فرصت کسب سهمیه آسیا را از دست بدهد. با این اوصاف قطعا شاگردان فراز کمالوند همه تلاش خود را برای شکست استقلال به کار خواهند گرفت. استقلال با ۴۷ امتیاز در رده دوم و گسترش فولاد با ۳۲ امتیاز در جایگاه نهم ایستاده‌اند.

تقابل صبا و تراکتورسازی در قم

صبا جزو تیم‌‌هایی است که در منطقه خطر قرار دارد اما امتیازات بدی در نیم‌فصل دوم کسب نکرده است. آنها با استفاده از بازیکنان باتجربه قصد دارند خودشان را کم‌کم از منطقه‌ای که قرار گرفته‌اند، دور کنند. هرچند برابر تیمی قرار می‌گیرند که جایگاه دوم جدول را از دست داده و برای اینکه دوباره این جایگاه را تصاحب کند، با تمام قدرت برابر صبا به میدان خواهد رفت. شاگردان امیر قلعه‌نویی در این فصل با انواع و اقسام حواشی روبه‌رو بوده‌اند. هیاهوی ابتدای فصل خبر از روزهای خوب برای نماینده تبریز می‌داد اما محرومیت از نقل‌وانتقالات کار دست این تیم داد تا آنها از کورس قهرمانی با پرسپولیس عقب‌ بمانند و حالا با امتیازاتی که از دست داده‌اند، جایگاه دومی خود را به استقلال دادند. تراکتورسازی برای اینکه همچنان امید خود را زنده نگه دارد، باید از سد صبا بگذرد. صبای قم با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم و تراکتورسازی با ۴۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در جایگاه سوم قرار دارد.

پنجشنبه - 17 فروردین96
گسترش فولاد تبریز- استقلال تهران، ساعت ۱۷:۳۰ ورزشگاه بنیان دیزل

ذوب‌آهن اصفهان- صنعت نفت آبادان، ساعت 17:45 ورزشگاه فولادشهر اصفهان

جمعه- 18 فروردین 96
ماشین‌سازی تبریز- پدیده خراسان، ساعت ۱۷ ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز

سایپای تهران- نفت تهران، ساعت 17:30
ورزشگاه پاس قوامین تهران

فولاد خوزستان- سپاهان اصفهان، ساعت 19
ورزشگاه غدیر اهواز

صبای قم- تراکتورسازی تبریز، ساعت 19
ورزشگاه یادگار امام(ره) قم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج