۵۰۸۳۹۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گوچی در آستانه موفقیت تاریخی

کاستی هایش، در آسیا با حضور نابغه‌های مثل دایی، کریمی، هاشمیان و... آقایی ‌کرده و حالا نوبت جوانترها است تا بار دیگر رکورد و افتخار جدیدی را در کارنامه فوتبال کشورمان به ثبت برسانند.

ایران ورزشی: کاستی هایش، در آسیا با حضور نابغه‌های مثل دایی، کریمی، هاشمیان و... آقایی ‌کرده و حالا نوبت جوانترها است تا بار دیگر رکورد و افتخار جدیدی را در کارنامه فوتبال کشورمان به ثبت برسانند. رضا قوچان نژاد فاصله زیادی تا افتخاری بزرگ ندارد. او در آستانه آقای گلی لیگ هلند قرار دارد. رضا تنها دو گل از صدرنشین گلزنان لیگ اردی ویژه هلند فاصله دارد و با روندی که در پیش گرفته بعید نیست بتواند در هفته‌های آینده او را پشت سرگذاشته و به صدر گلزنان این رقابت‌ها تکیه بزند. این افتخاری است که جایش در کارنامه فوتبال کشورمان خالی است.

با همه کم و کسری‌هایی که در فوتبال امروز کشورمان شاهد آن هستیم، این ورزش کشورمان در دنیا رکوردهای خوبی دارد و افتخارات زیادی کسب کرده است. از حضور لژیونرهای خوب کشورمان در تیم‌های مطرح اروپایی گرفته تا حضور چندین باره در رقابت‌های جام جهانی فوتبال، همه و همه نشان از وجود استعداد‌های ناب در فوتبال کشورمان دارد.

بازیکنانی مثل علی دایی، علی کریمی، وحید هاشمیان و... روزهای زیبا و پرافتخاری را برای فوتبال کشورمان رقم زدند و امروز نوبت به بازیکنان مستعد و با انگیزه‌ای مثل رضا قوچان نژاد، سردار آزمون و... رسیده است. به طور حتم فوتبال کشورمان نیازمند این درخشش‌ها است تا همچنان بتواند در آسیا خودنمایی کند و به داشتن این جوانان ببالد.

سردار آزمون روزهای موفقی را در روسیه سپری می‌کند و موفق شده دروازه تیم‌های بزرگی را در ترکیب تیم روسی‌اش باز کند و این امیدواری وجود دارد که بار دیگر شاهد حضور لژیونر خوبی از کشورمان در تیم‌های مطرح اروپایی باشیم.

از طرف دیگر رضا قوچان نژاد با حضور موفق در فوتبال اروپا این فرصت را دارد که یک رکورد دیگر و یک افتخار دیگر به کارنامه خود و فوتبال کشورمان اضافه کند. مهاجم ملی‌پوش خوب کشورمان بعد از حضور در هلند در ماه‌های اخیر بهترین عملکردش را به نمایش گذاشته و توانسته در فوتبال هلند بازی‌های زیبایی را به نمایش بگذارد. او در 12 مسابقه اخیری که به میدان رفته توانسته برای هیرنفین 10 گل به ثمر برساند و رکورد خوبی از خود بجا بگذارد.

هرچند این عملکرد قوچان نژاد تیمش را در شرایط خوبی قرار داده است اما مهم تر از شرایط هیرنفین، افتخاری است که شاید قوچان نژاد به عنوان اولین لژیونر کشورمان بتواند به ثبت برساند.

این مهاجم ملی‌پوش کشورمان تنها دو گل با صدرنشین گلزنان لیگ هلند فاصله دارد و با روند خوبی که در پیش گرفته، این انتظار وجود دارد که در هفته‌های آینده این فاصله را از بین ببرد و بتواند به عنوان آقای گلی لیگ هلند دست پیدا کند که در این صورت قوچان نژاد اولین بازیکن کشورمان خواهد بود که توانسته در لیگی اروپایی به آقای گلی برسد. جای این افتخار و رکورد در کارنامه فوتبال کشورمان خالی است و گوچی در آستانه ثبت این افتخار قرار گرفته است که امیدواریم با ادامه این روند خود خیلی زود شاهد صدرنشینی قوچان نژاد در میان گلزنان لیگ اردی ویژه هلند باشیم.

قوچان نژاد با روندی که طی سال‌های گذشته داشته به خوبی نشان داده که توانایی بالای در گلزنی دارد و می‌تواند باز هم دروازه حریفان را بازکند و به این رکورد دست پیدا کند.

این افتخار برای سال‌ها در کارنامه او و فوتبال کشورمان ماندگار خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج