۵۰۸۴۲۲
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

کره شمالی: تحریم‌های آمریکا بی اثر است

کره شمالی با واکنش نسبت به تحریم های جدید اعمال شده توسط کنگره آمریکا اعلام کرد که این تحریم‌ها بی اثر است و پیونگ یانگ با چنین فشارهایی از پا در نمی آید.

خبرگزاری ایرنا: کره شمالی با واکنش نسبت به تحریم های جدید اعمال شده توسط کنگره آمریکا اعلام کرد که این تحریم‌ها بی اثر است و پیونگ یانگ با چنین فشارهایی از پا در نمی آید.
این دومین بار در سه روز گذشته است که کره شمالی نسبت به لایحه افزایش تحریم ها و فشارهای اقتصادی بیشتر کنگره آمریکا علیه خود واکنش نشان می دهد.
این بار خبرگزاری کره شمالی روز پنجشنبه در مطلبی آورده است که لایحه اخیر کنگره توطئه تازه ای از سوی واشنگتن برای جدا کردن کره شمالی از سامانه مالی بین المللی است.
در این گزارش تاکید شده است که آمریکایی ها تلاش زیادی می کنند تا صدای کره شمالی را خاموش کنند و اجازه ندهند این کشور موفقیتی در عرصه بین المللی بدست آورد.
پیونگ یانگ لایحه کنگره آمریکا را یکی از اقدامات خصمانه در راستای دشمنی دیرینه واشنگتن با کره شمالی دانسته که هدف غایی آن براندازی دولت این کشور است.
خبرگزاری کره شمالی می نویسد: کاری که دولت اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا نتوانست انجام دهد و همیشه به شکست انجامید حالا دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری فعلی این کشور دنبال می کند؛ راهبردی که عقیم مانده و بی نتیجه بوده است.
کره شمالی افزوده است که آنها با صدور لایحه فشارهای اقتصادی علیه پیونگ یانگ نشان دادند که حرکت قهرآمیز و دشمنی خود را نهادینه کرده اند و می خواهند این مسیر را تا پایان ادامه دهند.
گزارش ادامه می دهد: آنها می گویند که تحریم های جدید تا شش ماه دیگر اثر خود را بر روی کره شمالی نشان خواهد داد اما بدانند که پیونگ یانگ دیگر تا آن زمان راکت های دوربرد و میان برد بالستیک راهبردی «هواسونگ ـ ۱۰» را با موفقیت آزمایش می کند.
کره شمالی خاطر نشان می کند که این کشور موشک بالستیک زیردریایی خود را پرتاب کرده است و آزمایش موتورهای جدید پرتاب موشک را روی زمین با موفقیت به پایان رسانده است و در این مرحله زمانی، یک انفجار آزمایشی کلاهک هسته ای خواهد داشت تا دنیا قدرت هسته ای تسلیحاتی آن را کاملا مشاهده کند.
پیونگ یانگ تاکید کرده است که این کشور به رغم همه فشارها و تحریم ها با مقاومت و اتکا به خود و منابع داخلی و تحت حاکمیت حزب حاکم کارگر و قدرت ملی و مردمی راه موفقیت را طی خواهد کرد.
انتشار این گزارش پس از آن صورت می گیرد که کره شمالی صبح دیروز (چهارشنبه)، اقدام به شلیک یک فروند موشک بالستیک میان برد به سمت آبهای دریای شرقی (ژاپن) کرد.

این کشور حدود یک ماه پیش نیز چهار فروند موشک بالستیک را به سمت همین منطقه شلیک کرد و سال گذشته میلادی (۲۰۱۶) هم دو آزمایش اتمی انجام داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تحریم ها فقط روی کله شقی و یکدنده بودن و عدم قبول مسئولیت رهبری ملت کره ، بی اثر است و اگر نه روی کیفیت زندگی مردم کره و الالخصوص قشر ضعیف کره ای ها تاثیر زیادی دارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایضا...

    • بدون نام

      ملت کره ملت بد بختی هستند که افراد مستبد بهشون حکومت میکنن و به هیچ صراطی هم مستقیم نیستند
      تحریمها پدر ملت کره رو در آورده ولی حاکمان کره از تاثیر نداشتن تحریمها میگن
      هیچ کسی هم نمیتونه اعتراض کنه همسایه غربی شون کره جنوبی تو رفاه زندگی میکنه و جزو گروه بیسته
      ولی کره شمالی فقط بلده ملتشو گشنگی بده و موشک هوا کنه
      و کشورهای همسایه شو ژاپن و کره جنوبی رو با خودش دشمن کنه و با کمونیستهای چینی دوست بشه و بهشون امتیاز بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج