۵۰۸۴۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گواردیولا تسلیم شد

سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی بعد از شکست برابر چلسی اعتراف کرد که تیمش دیگر شانسی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ جزیره ندارد.

ایسنا: ‌به نقل از BBC، منچستر سیتی حساس ترین بازی هفته سی ام رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را واگذار کرد و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد؛ شکستی که باعث شد تا گواردیولا تسلیم شود.

سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی بعد از پایان بازی اعتراف کرد که دیگر تیمش شانسی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس ندارد.

او گفت‌: الان دیگر رقابت برای کسب عنوان قهرمانی بین تاتنهام و چلسی است و ما شانسی برای قهرمانی نداریم. تنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کنیم.

گواردیولا به ستایش از دو بازیکن تیمش پرداخت و گفت‌: باید به دلف به خاطر این بازی خوب تبریک بگویم. او ثابت کرد که من در استفاده نکردن از او اشتباه می کردم. با وجود این که به دلف بازی نمی رسید، اما اصلا اعتراض نکرد. درباره کمپانی هم باید بگویم که بسیار خوشحالم که او توانست در این دیدار بدرخشد. اصلا آسان نیست که بعد از آسیب دیدگی شدید اینگونه خوب و آماده بازی کنی.

سرمربی سیتی ادامه‌ داد: با وجود شکست در دیدار برابر چلسی باید بگویم که به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می کنم. بعضی از تیم ها برابر چلسی با ۶ مدافع بازی می کنند، اما ما در استمفوردبریج چلسی را زیر فشار قرار دادیم و بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. با وجود شکست در این دیدار از عملکرد شاگردانم راضی هستم و براین باورم که بازی بسیار خوبی را برابر صدرنشین به نمایش گذاشتیم.

گواردیولا درباره ضربه پنالتی که به سود چلسی گرفته شد، گفت‌: پدرو بازیکن بسیار با کیفیتی است. بله آن ضربه پنالتی‌ بود. در پایان باید بگویم که هواداران منچستر سیتی باید به تیم خود افتخار کنند. ما در آینده عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج