جاباما
۵۰۸۴۳۱
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

علت عدم حضور آیت الله رئیسی در مجمع «جمنا»

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: قرار بود آیت الله رئیسی در مجمع امروز حضور یابد اما به دلیل حادثه غیرمترقبه زلزله دیروز خراسان ایشان ترجیح دادند در کنار مردم متدین آن دیار باشند اما متنی را برای قرائت در مجمع امروز ارسال کردند.

خبرگزاری میزان: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب امروز پنج شنبه در جریان دومین مجمع ملی این جبهه با اشاره علت عدم حضور آیت الله رئیسی یکی از نامزدهای جبهه در مجمع امروز گفت: قرار بود آیت الله رئیسی در مجمع امروز حضور یابد اما به دلیل حادثه غیرمترقبه زلزله دیروز خراسان ایشان ترجیح دادند در کنار مردم متدین آن دیار باشند اما متنی را برای قرائت در مجمع امروز ارسال کردند.

متن ارسالی آیت الله رئیسی به دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب به شرح ذیل است: اینجانب تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را گامی ارزنده در راستای وحدت و انسجام نیروهای انقلاب اسلامی می دانم؛ قصد اینجانب حضور در جمع نیروهای انقلاب در دومین مجمع ملی بود اما به دلیل حادثه غیرمترقبه زلزله خراسان ضرورت یافت در کنار مردم متدین این دیار باشم لذا بدین وسیله مراتب تشکر خود را از حسن اعتماد جبهه مردمی اعلام نموده و ارزو می کنم در اولین فرصت به توفیق زیارت دوستان انقلابی نائل آیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنده خدا چون نگران مردم مشهد در زلزله بود نیومد ولی در بحرانی ترین وضعیت خراسان یکی از اصلی ترین اعضای ستاد بحران مشهد رو که شهردار مشهد بود رو فرستاد تهران تا پیامش رو ابلاغ بکنه جالبه !!!!!

    • بدون نام

      اگر مدیریت بحران قایم به یک نفر باشه خودش بحران اندر بحرانه . داستان ملا نصرالدین که به اتفاق فرزندش می رفتند را شنیدید که هر کسی به گونه ای آنها را قضاوت کرد. تقوی پیشه کنید و در داوری خدا را حاضر و ناظر بدانید و مراقب باشید در زمین دشمن بازی نکنید

    • روهام

      وای نزدیک انتخابات همه مهربان ودلسوز شدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج