۵۰۸۴۳۵
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

علت افزایش قیمت سکه در روزهای اخیر

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه کاهش تقاضا در بازار طلا و سکه تاثیری برروی قیمت‌ها نداشته، گفت: قيمت طلا و سكه با توجه به کاهش تقاضا در بازار روند صعودی به خود گرفته و دلیل آن افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی عنون شده است.

خبرگزاری میزان: رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه کاهش تقاضا در بازار طلا و سکه تاثیری برروی قیمت‌ها نداشته، گفت: قيمت طلا و سكه با توجه به کاهش تقاضا در بازار روند صعودی به خود گرفته و دلیل آن افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی عنون شده است.

با افزایش قیمت جهانی طلا در روزهای اخیر قیمت طلا در بازارهای داخلی نیز با افزایش نسبی روبرو شد و این روند صعودی درحالی ادامه داشت که در روزهای پس از نوروز تقاضا برای خرید انواع سکه با کاهش همراه بود.

در همین راستا محمد کشتی‌آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر در رابطه با وضعیت بازار طلا در سطح جهانی و بازار داخلی اظهار کرد: در هفته جاری قیمت طلا در بازارهای جهانی با رشد همراه بوده و این روند صعودی بروی قیمت طلا و سکه در بازار داخلی تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: با وجود اینکه انتظار می‌رفت قیمت طلا به‌ویژه انواع سکه در بازار با اتمام نوروز و کاهش تقاضا روند نزولی به خود بگیرد اما افزایش قیمت جهانی طلا باعث رشد قیمت طلا و سکه در بازار داخلی شده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان کاهش تقاضا در بازار طلا و سکه خاطرنشان کرد: با اینکه خرید انواع سکه و طلا در بازار داخلی کاهش چشم‌گیری داشته اما افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی مانع کاهش قیمت طلا شده است.

کشتی‌آرای در توضیح پیش‌بینی قیمت طلا و سکه در هفته آینده اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تقاضا برای خرید انواع سکه و طلا در بازار داخلی با رکود همراه باشد و قیمت انواع سکه با قیمت منطقی آن در روزهای آینده تفاوت چندانی نداشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جدی

      ای لعنت به این بازارهای جهانی! کلند مرگ بر آمریکای جهان خوار!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیزم طلا یک کالای استراتژیک است که قیمت لحظه ای داره. و شما قیمت آن را در هر لحظه میتونید از سایت های رسمی آن ببینید. اما تو ایران قیمت برای یک روز ثابته البته اگر گران بشه فوری طلا فروشها قیمت رو میبرن بالا اما اگر ارزون بشه کاری ندارند و به مشتری میگن مضنه امروز اینقدره.
        این هم یکی از اجحافاتی است که به مردم اعمال میشه.
        وگرنه قیمت طلا بر اساس نرخ لحظه ای و ارزش دلار به راحتی قابل محاسبه است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج