جاباما
۵۰۸۴۴۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تاچ بار مک بوک پرو احتمالاً به iMac اپل می آید

کاربران می توانند به کمک تاچ بار به بهترین بخش های هر اپلیکیشن دسترسی پیدا کنند و بسیاری از کارها را از طریق این نوار انجام دهند. این تاچ بار هم چنین از همان سنسور اثر انگشت برای تاچ آیدی بهره می برد.

وب سایت تک شات: حتماً می دانید که یکی از مهم ترین و جذاب ترین ویژگی های مک بوک پروهای سال ۲۰۱۶ اپل، نوار لمسی یا همان تاچ بار است که در بالای کیبورد این لپ تاپ ها قرار گرفته است. کاربران می توانند به کمک تاچ بار به بهترین بخش های هر اپلیکیشن دسترسی پیدا کنند و بسیاری از کارها را از طریق این نوار انجام دهند. این تاچ بار هم چنین از همان سنسور اثر انگشت برای تاچ آیدی بهره می برد که در آیفون نیز یافت می شود. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

تاچ بار مک بوک پرو احتمالاً به iMac اپل می آید

برای بهره مندی از این قابلیت لازم است تا مک بوک پروی ۲۰۱۶ اپل مجهز به تاچ بار را خریداری کنید. بنابراین اگر کاربر دسکتاپ هستید، شانسی برای استفاده از آن ندارید. هرچند به تازگی کشف شده که iMac اپل و حتی Mac Pro احتمالاً به زودی به این ویژگی مجهز خواهند شد.

با مرور لیست حق ثبت اختراع هایی که اپل اخیراً و به خصوص طی هفته گذشته آن ها را دریافت کرده، حتی اسناد بیشتری به دست آمده از این که iMac و Mac Pro محصولات مورد توجه اپل بوده اند.

تصاویر مربوط به این پتنت ها نشان می دهد که اپل احتمالاً در حال کار بر روی کیبوردهای جادویی است که تاچ بار را در خود دارند و کاربر می تواند با استفاده از آن، دستگاه خود را آنلاک کند. علاوه بر این، کیبورد جادویی می تواند با دستگاه های دیگری چون مک بوک، مک بوک ایر و مدل های قدیمی مک بوک پرو همگام سازی شود.

البته باید اشاره کنیم که اپل خودش چنین خبری را به صورت رسمی تایید نکرده و تا زمانی که iMac جدید این شرکت رونمایی نشده احتمالاً این اتفاق رخ نخواهد داد. با این حال، اپل تایید کرده که امسال iMac با تغییرات جدید در دست تولید است، در حالی که مک پرو احتمالاً تا سال ۲۰۱۸ به روز رسانی نخواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج