جاباما
۵۰۸۴۸۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

تازه ترین محصول Nuovo، آینه یا گوشی هوشمند؟

کمپانی های مختلف این روزها برای بقا در دنیای تجارت دست به نوآوری های جالبی می زنند. در این بین کمپانی Nuovo موفق به تولید یک آیینه هوشمند با صفحه نمایش لمسی شده است.

وب سایت کلیک: کمپانی های مختلف این روزها برای بقا در دنیای تجارت دست به نوآوری های جالبی می زنند. در این بین کمپانی Nuovo موفق به تولید یک آیینه هوشمند با صفحه نمایش لمسی شده است. این آیینه مانند یک گوشی هوشمند می توان همراه شما باشد، به وای فای متصل شود و با یک اپلیکیشن همراه به شما امکانات مختلفی را ارائه دهد.
تازه ترین محصول Nuovo، آینه یا گوشی هوشمند؟

به نقل از ایندین اکسپرس این آیینه می تواند همانند یک گوشی اطلاعیه‌ها را از سایت‌های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر به روز رسانی کرده و به کاربر ارائه می‌دهد. افزون بر این کاربر قادر خواهد بود تا به راحتی به فیلم های یوتیوپ دسترسی داشته باشد و از طریق اوبر خودرو بگیرد. ساخته جدید Nuovo براساس سیستم عاملی مبتنی بر لینوکس طراحی شده است و در ساخت آن از مواد محکمی استفاده شده تا کاربر بتواند به دلخواه خود آن را هرکجا که می خواهد نصب کند.

به گفته شرکت سازنده این آیینه به تقویم گوگل مجهز بوده و به راحتی تمام برنامه‌ها و قرارهای ملاقات کاربر را به وی یادآوری می‌کند. همچنین کاربر از این طریق می‌تواند به ایمیل‌های خود نیز دسترسی پیدا کند. البته این آیینه برخلاف گوشی های هوشمند داده های شخصی کاربران را بر روی خود ذخیره نمی کند. این محصول اوایل ماه فوریه سال جاری در چهار اندازه مختلف روانه بازار شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج