۵۰۸۵۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عرضه شاسی بلند چانگان CS۹۵ در بازار چین

خودروی شاسی بلند چانگان سی اس ۹۵ (Changan CS۹۵) برای نخستین بار وارد بازار چین شد. این خودرو بزرگترین خودرویی است که تاکنون توسط شرکت خودروسازی چینی چانگان ساخته شده و با نگاهی به آن، الگوبرداری از رنج روور به وضوح قابل مشاهده است.

وب سایت گجت نیوز: خودروی شاسی بلند چانگان سی اس ۹۵ (Changan CS۹۵) برای نخستین بار وارد بازار چین شد. این خودرو بزرگترین خودرویی است که تاکنون توسط شرکت خودروسازی چینی چانگان ساخته شده و با نگاهی به آن، الگوبرداری از رنج روور به وضوح قابل مشاهده است. چانگان CS۹۵ به صورت ۵ نفره و ۷ نفره در بازار عرضه می‌شود.

عرضه شاسی بلند چانگان CS95 در بازار چین
چانگان CS۹۵ با قیمت ۱۵۹ هزار و ۸۰۰ تا ۲۲۹ هزار و ۸۰۰ یوآن معادل ۲۳ هزار و ۱۸۵ تا ۳۳ هزار و ۳۴۲ دلار وارد بازار چین شده و قرار است در بازار این کشور با خودروهای ترامپچی GS۸ و هاوال H۸ رقابت کند. در زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۳۳ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتن‌متر قرار گرفته که نیروی تولیدی توسط این پیشرانه به وسیله گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک و سیستم NexTrac به هر ۴ چرخ انتقال پیدا می‌کند. جالب اینجاست که شرکت خودروسازی چینی چانگان مدعی شده که گیربکس TF-۸۱SC ساخت خود شرکت می‌تواند گشتاور ۷۴۰ نیوتن‌متری را نیز تحمل کند. این ادعا در صورتی ثابت می‌شود که چانگان یک نسخه ۸ سیلندر از خودروی سی اس ۹۵ خود را ساخته و روانه بازار کند.

عرضه شاسی بلند چانگان CS95 در بازار چین

چانگان CS۹۵ دارای ابعادی به میزان ۴.۹۴۹ متر طول، ۱.۹۳ متر عرض و ۱.۷۸۵ متر ارتفاع بوده و فاصله بین دو محور آن نیز ۲.۸۱ متر است. رنگ خاکستری در داشبورد خودرو بیش از حد استفاده شده اما شرکت چانگان قصد داشته با به‌کارگیری عناصر چوبی و پانل براق در بخش مرکزی، جلوه تازه‌ای را به آن ببخشد. سیستم اطلاعات و سرگرمی خودرو نیز همراه با دوربین ۳۶۰ درجه و وای فای ارائه می‌شود.

عرضه شاسی بلند چانگان CS95 در بازار چین

یک صفحه TFT بین نشان‌دهنده‌های آنالوگ در کابین چانگان CS۹۵ به چشم می‌خورد. صفحه نمایش خودرو از نوع لمسی نیست و از طریق دکمه‌ها و اهرم زیر آن کنترل می‌شود. از نظر فضا نیز همان‌طور که گفته شد، چانگان سی اس ۹۵، بزرگترین خودروی ساخته شده توسط این شرکت چینی است و در ردیف دوم آن فضای بسیار مناسب و زیادی وجود دارد. همچنین ردیف سوم نیز برای مسافت‌های کوتاه، کاربردی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج