جاباما
۵۰۸۵۸۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

لاریجانی، انفجار در سنت پترزبورگ را محکوم کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه به رؤسای مجلس دوما و شورای فدراسیون روسیه اقدام تروریستی در انفجار بمب در ایستگاه متروی شهر سنت پترزبورگ را محکوم کرد.

خانه ملت: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه به رؤسای مجلس دوما و شورای فدراسیون روسیه اقدام تروریستی در انفجار بمب در ایستگاه متروی شهر سنت پترزبورگ را محکوم کرد.

رئیس مجلس در این پیام ها ضمن ابراز همدردی با خانواده های مصیبت دیده در این واقعه تروریستی، تأکید کرده است تروریسم آینده ملت ها را نشانه رفته است و رشد و گسترش این پدیده شوم تهدیدی برای کشورها در مناطق مختلف جغرافیایی است. متن کامل پیام ها به شرح زیر است:

سرکار خانم والنتینا مانوینگو

رئیس محترم شورای فدراسیون روسیه

عالیجناب؛

با تأثر فراوان از وقوع حادثه تروریستی در ایستگاه متروی شهر سنت پترزبورگ مطلع شدم. مایلم از جانب خود و به نیابت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی جان باختن تعدادی از هموطنانتان را به جنابعالی و ملت روسیه تسلیت عرض نموده و برای جان باختگان غفران الهی، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر مسألت می نمایم.

وقوع حوادث تروریستی در نقاط مختلف، نشان دهنده بی حد و مرز بودن این پدیده شوم و تهدید برای امنیت و ثبات همه کشورهاست. لذا مبارزه موثر با آن، نیازمند عزم جدی تر و همکاری و همفکری جهانی را طلب می نماید. امیدواریم با مساعی و مشارکت جامعه بین المللی شاهد جهانی امن و آرام برای همه ملت ها باشیم.

سلامت و موفقیت روزافزون جنابعالی را خواستارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

جمهوری اسلامی ایران



جناب آقای ویاچسلا وئودین

رئیس محترم دومای فدراسیون روسیه

عالیجناب؛

با تأثر فراوان از جان باختن و زخمی شدن جمعی از هموطنانتان در اقدام تروریستی انفجار ایستگاه مترو در شهر سنت پترزبورگ مطلع شدم.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی مایلم مراتب تسلیت و همدردی خود را با جنابعالی، اعضای پارلمان، دولت و ملت کشور جمهوری فدراتیو روسیه و خانواده های مصیبت دیده ابراز دارم.

تروریسم ایده همه ملت ها را نشانه رفته است. رشد و گسترش این پدیده شوم تهدیدی برای تمامی کشورها در مناطق مختلف جغرافیایی است. همکاری و مشارکت دو کشور در مبارزه با تروریسم در غرب آسیا نتایج بسیار خوب و موثری برای صلح، امنیت و ثبات پایدار منطقه داشته است که امیدوارم این همکاری بیش از گذشته تداوم یابد.

از خداوند متعال موفقیت روزافزون و بهروزی جنابعالی را خواستارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

جمهوری اسلامی ایران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقابهتره شماگنده کاریهای هم پیاله هاتو محکوم کنی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج