۵۰۸۶۰۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بادامکی: سخت‌ترین پنالتی عمرم را زدم

کاپیتان سیاه جامگان معتقد است در روز بدشان توانستند نتیجه خوبی کسب کنند.

ورزش سه: کاپیتان سیاه جامگان معتقد است در روز بدشان توانستند نتیجه خوبی کسب کنند.

حسین بادامکی درباره پیروزی در بازی با سیاه جامگان گفت: این بازی جز دیدارهای سخت ما بود و به 3 امتیازش نیاز داشتیم با پیروزی در این دیدار توانستیم بعد از مدت ها اوضاع را بهبود ببخشیم.

وی در ادامه گفت: در این بازی موقعیت های بسیاری داشتیم اما معتقدم روز خوب ما نبود، در روزی که روز ما نبود در دقایق پایانی توانستیم به گل برسیم و این شادی را به تیم ما بازگرداند.

او در خصوص اعلام پنالتی از سوی داور و اعتراض بازیکنان استقلال خوزستان به این موضوع می گوید: با پاس ارسالی بازیکن مان من صاحب یک فرصت خوب شدم و اگر بازیکن حریف با دست آن توپ را کنترل نمی کرد مطمئنا آن توپ من گل می شد. معتقدم آن پنالتی درست اعلام شده چون من در موقعیت صددرصد گلزنی قرار داشتم.

پیش از به ثمر رساندن پنالتی بازیکن استقلال خوزستان به سمت بادامکی رفت و با او صحبتی انجام داد که وی دربار صحبت بازیکن حریف گفت: او چیز خاصی به من نگفت، فقط معتقد بود که توپ به دست بازیکنانشان برخورد نکرده و من به او گفتم خودم دیدم که او توپ را با دست به بیرون زد.

هافبک تیم مشهدی ها در پاسخ به سوالی که تا به حال کدامیک از پنالتی هایی که به ثمر رسانده جز سخت ترین ها بوده گفت: این پنالتی از همه پنالتی ها سخت تر بود، من در بازی قبلی یک پنالتی خراب کرده بودم و به جز آن دقایق پایانی بازی بود و فشار و استرس زیادی روی تیم بود، هفته ها بود که نبرده بودیم و گل نشدن آن توپ و نتیجه تساوی به طبع برای تیم ما کارساز نبود.

با پیروزی در این بازی حالا سیاه جامگان یک پله بالاتر قرار گرفته که هافبک این تیم در این رابطه گفت: هنوز دیدار صبا برگزار نشده و باید دید آنها مقابل حریفشان چه امتیازی کسب می کنند اگرچه شرایطمان با این پیروزی بهتر شده است.

بادامکی دیدار هفته آینده شان با صنعت را دیداری سخت توصیف کرد: بازی با صنعت نفت دیگر بازی سخت ما آن هم در آبادان باتوجه به جو هواداران این تیم و گرمای این شهر است. ما برای بقا در لیگ به 3 امتیاز این بازی هم نیاز داریم و نباید دیگر امتیازی از دست بدهیم. البته پیروزی در این بازی در بازی های آینده مان تاثیرگذار خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج