۵۰۸۶۱۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فریسات: دیدار با سپاهان، حکم فینال را دارد

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد که این تیم، بومی‌ترین تیم لیگ برتر ایران است.

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد که این تیم، بومی‌ترین تیم لیگ برتر ایران است.

عزیز فریسات در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان اظهار داشت: ابتدا باید از تمام خبرنگاران به‌خاطر نیامدن آقای سعداوی عذرخواهی کنم. ایشان در مراسم سالگرد فوت مادرشان بودند و به همین خاطر در نشست خبری حاضر نشدند. همه می‌دانند سپاهان تیم بزرگ و جوانی است. آنها سابقه درخشانی دارند و در کارنامه‌شان چندین قهرمانی لیگ برتر دیده می‌شود.

وی افزود: ما بازی سختی مقابل سپاهان داریم. همه می‌دانند که کرانجار مربی باهوش و باتجربه‌ای است. ما هم با توجه به بازی‌های اخیرمان، نشان دادیم که خوب بازی می‌کنیم، اما متأسفانه در نتیجه‌گیری، عملکرد خوبی نداشتیم. با اشتباهاتی که بازیکنان ما مرتکب می‌شوند، به تیم‌های حریف، موقعیت‌هایی می‌دهیم. این اشتباهات باعث می‌شود که ما نتیجه نگیریم.

مربی تیم فولاد خوزستان این تیم را یکی از بومی‌ترین تیم‌های لیگ برتر دانست و گفت: می‌توانم به جرأت بگویم که فولاد خوزستان در بین همه تیم‌های لیگ برتری، بومی‌ترین تیم است. در روزهای گذشته هم یک بازیکن به نام هیثم هاشمی از تیم‌ امید را به تیم بزرگسالان اضافه کردیم. او مهاجم جوانی است که در تمرینات انگیزه زیادی از خودش نشان می‌دهد. به خاطر استفاده از بازیکنان جوان، ما مشکل ما نداریم.

فریسات در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه «چرا ساسان انصاری در نیم‌فصل دوم کمتر گل می‌زند»، گفت: بازیکنی مثل ساسان انصاری، وقتی در نیم‌فصل اول آقای گل مسابقات می‌شود، سایر تیم‌ها روی او حساب بازی می‌کنند و در ادامه اجازه خودنمایی به او نمی‌دهند. این موضوع باعث شده که ساسان نتواند گل‌های زیادی به ثمر برساند.

وی با اشاره به دیدارهای باقیمانده لیگ برتر، خاطرنشان کرد: ما صددرصد روی پنج بازی آینده، حساب ویژه‌ای باز کردیم. امیدوارم از دیدار مقابل سپاهان، استارت پیروزی‌های‌مان زده شود. دیدار مقابل سپاهان برای ما حکم فینال را دارد. در حال حاضر اختلاف چندانی از لحاظ امتیازی بین تیم‌های لیگ برتر دیده نمی‌شود. یک تیم می‌تواند با یک برد خودش را سه چهار رده بالا بکشد. این موضوع نشان می‌دهد که فولاد نتایج بدی نگرفته است.

مربی تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: امسال جذب بازیکنان جوانی مثل میثم دورقی و بازی دادن آنها در کنار بازیکنان باتجربه مانند عبدالله کرمی و حمید بوحمدان، باعث شده که بازیکنان با یکدیگر هماهنگی چندانی نداشته باشند. با این بضاعت و به خاطر استفاده از بازیکنان جوان، مدیریت باشگاه نیز از عملکرد کادر فنی رضایت دارد.

فریسات در خاتمه گفت: در دیدار مقابل سپاهان اگر حواس‌مان را جمع کنیم و اشتباهات‌‌مان را به حداقل برسانیم، می‌توانیم برنده شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج