۵۰۸۶۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خالدی: به دلیل رفاقت از شجاع دلگیر شدم

امید خالدی در توضیح درگیری اش با شجاع خلیل زاده با وجود آنکه عذرخواهی دوست قدیمی اش را پذیرفته می گوید نباید چنین رفتارهایی در فوتبال دیده شود.

ورزش سه: امید خالدی در توضیح درگیری اش با شجاع خلیل زاده با وجود آنکه عذرخواهی دوست قدیمی اش را پذیرفته می گوید نباید چنین رفتارهایی در فوتبال دیده شود.

خالدی در آستانه دیدار حساس شان با نفت تهران گفت: بازی آسانی مقابل نفت تهران نداریم اگرچه در هفته های پایانی لیگ همه بازی ها سخت است چراکه برخی تیم ها برای کسب سهمیه و حضور در جمع تیم های بالانشین می جنگند، بعضی برای کسب رتبه مناسب در جدول مصاف می دهند و عده ای هم برای فرار از سقوط و بقا در لیگ برتر تلاش می کنند. به هر حال هر تیمی با توجه به شرایطش تلاش می کند که نتیجه بگیرد ما هم قصد داریم در روزهای پایانی لیگ بهترین بازی مان را ارائه دهیم و بهترین نتایج را کسب کنیم تا در پایان با رتبه مناسبی لیگ را به پایان ببریم.

او در توضیح درگیری اش با شجاع خلیل زاده می گوید: در زمان حمله به سمت دروازه سپاهان شجاع با پشت پا زدن باعث زمین خوردن من شد و زمانی که خواستیم بلند شویم او زودتر از من بلند شد ناخودآگاه با استوک روی زانویم رفت. البته او در پایان بازی از من عذرخواهی کرد و برای من همه چیز تمام شده اما او خودش خوب می داند که آخر فصل است و اگر مصدوم می شدم نمی توانستم فوتبال بازی کنم و او عذاب وجدان می گرفت.

وی افزود: همه می دانند در طی سال هایی که فوتبال بازی کردم هیچ وقت با هیچ کس درگیر نشده ام و یا رفتاری انجام ندادم که منجر به درگیری شود. معتقدم فوتبال یک روز تمام می شود و این رفاقت هاست که می ماند. به همین دلیل از شجاع خلیل زاده دلخور شدم چون ما با هم از قبل رفاقت داشتیم و توقع چنین رفتاری از او نداشتم، بعد خودش آمد و عذرخواهی کرد. دعوا او باعث شد تا هم خودش 3کارته شود و بازی بعد را از دست بدهد و هم من 2 کارته شوم.

خالدی درباره عدم نتیجه گیری سایپا در فصل جاری خاطرنشان کرد: همه چیز در سایپا خوب است، همه برای نتیجه گیری تلاش می کنند، رفاقت و همدلی خوبی در بین بچه ها وجود دارد اما نمی دانم چرا نتیجه نمی گیریم. در کل فوتبال است دیگر یک سال روی خوبش را نشان می دهد و سال بعد روی بد. باید سختی باشد تا قدر روزهای خوب را دانست.

بازیکن سایپا در پاسخ به این سوال که آیا این تیم را می تواند جز سقوط کننده ها دانست گفت: اصلا؛ چنین فکر نمی کنم. مطمئنا بازیکنان و مجموعه سایپا تمام تلاششان را خواهند کرد تا در پایان لیگ نتیجه خوبی برایمان رقم بخورد. البته همه چیز دست خودمان است و ما باید بخواهیم تا سایپا را از شرایط بد خارج کنیم. مطمئنم خدا برای هیچ کس بد نمی خواهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج