۵۰۸۶۱۵
۵۰۲۷
۵۰۲۷
پ

نجات جان ۳ نفر در آتش سوزی آپارتمان در سنندج

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از وقوع آتش سوزی در یک آپارتمان مسکونی واقع در خیابان شالمان خبرداد و گفت: با تلاش آتش نشانان آتش سوزی مهار شد و سه نفر از ساکنان این آپارتمان که در بالکن پناه گرفته بودند، نجات داده شدند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از وقوع آتش سوزی در یک آپارتمان مسکونی واقع در خیابان شالمان خبرداد و گفت: با تلاش آتش نشانان آتش سوزی مهار شد و سه نفر از ساکنان این آپارتمان که در بالکن پناه گرفته بودند، نجات داده شدند.

رامین اسدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ظهر امروز (پنج شنبه) خیر آتش سوزی در یک آپارتمان مسکونی واقع در خیابان شالمان پسشت کوچه خاک شناسی از طریق سامانه ۱۲۵ به این سازمان اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۴ و ۵ و همچین نیروهای پشتیبانی ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج عنوان کرد: آتش سوزی در آشپزخانه طبقه سوم در یک آپارتمان پنج طبقه رخ داده بود که متاسفانه حجم آتش سوزی زیاد بود.

وی گفت: به علت دود زیاد و همچنین شعله‌های آتش، سه نفر از ساکنان این آپارتمان به بالکن آپارتمان پناه برده بودند که آتش نشانان تواستند قبل از رسیدن بالابر با استفاده از وسایل ایمنی این سه نفر را از محل حادثه نجات دهند.

اسدنژاد تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش آتش نشانان آتش سوزی به موقع مهار شد و مانع از رسیدن آتش به دیگر طبقات این آپارتمان شدند. در حال حاضر آتش نشانان این سازمان عملیات ایمنی سازی داخل آپارتمان را انجام می‌دهند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج با بیان اینکه علت آتش سوزی توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی است، گفت: متاسفانه خسارت زیادی به این واحد مسکونی وارده شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج