جاباما
۵۰۸۶۷۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

روز آرام کرمانشاهی در بنیان دیزل

همچون بازی رفت دیدار برگشت تیم های گسترش فولاد و استقلال هم با تساوی به پایان رسید تا امتیازات میان دو تیم تقسیم شود این بار اما بدون هیچ جنجال و اعتراض داوری.

ورزش سه: همچون بازی رفت دیدار برگشت تیم های گسترش فولاد و استقلال هم با تساوی به پایان رسید تا امتیازات میان دو تیم تقسیم شود این بار اما بدون هیچ جنجال و اعتراض داوری.

رضا کرمانشاهی به عنوان داور بازی در حالی سوت پایان را با تساوی دو تیم به صدا در آورد که در طول 90 دقیقه کار چندان سختی برای تصمیم گیری نداشت. سعید مظفری زاده کارشناس داوری ایران بعد از بازی عملکرد این داور را به نقد کشید.
دقیقه 10؛ جایگیری بسیار خوب داور بازی در زمین باعث شد تا او به درستی خطای میلاد زکی پور روی امین درویشی را تشخیص داده و توپ را پشت خط عرضی محوطه جریمه بکارد. در این صحنه اخطاری که او به مدافع استقلال داد کاملا صحیح بود.

دقیقه ۴۲؛ خالقی فر مهاجم گسترش فولاد در این صحنه شانسی برای تصاحب توپ نداشت اما از پشت تکلی روی پای خسرو حیدری زد که مستحق دریافت کارت زرد بود اما کرمانشاهی اعتقادی به دادن اخطار نداشت.

دقیقه 46؛ درویشی در کورس با ذکی پور در گوشه محوطه جریمه سرنگون شد که با مشاهده تصاویر تلویزیونی هیچ خطایی از سوی مدافع استقلال مشاهده نشد و تصمیم داور در ادامه بازی صحیح بود.

دقیقه ۷۵؛ مدافع استقلال با تکلی صحیح توپ پریرا را در داخل محوطه جریمه استقلال مهار کرد که کرمانشاهی با نزدیک بودن به صحنه بهترین تصمیم را گرفت و بازی را ادامه داد.
در مجموع رضا کرمانشاهی با دوندگی و حضور به موقع در تمامی صحنه های قضاوت خوبی از خود به نمایش گذاشت و می توان به او نمره قبولی داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج