جاباما
۵۰۸۶۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حسینی: کمترین حق ما برد بود

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: نفت آبادان فقط برای گل نخوردن آمده بود و برد کمترین حق ما بود.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: نفت آبادان فقط برای گل نخوردن آمده بود و برد کمترین حق ما بود.

مجتبی حسینی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل صنعت نفت اظهار داشت: در روزی که تمام بازی را در اختیار داشتیم و نفت آبادان فقط برای گل نخوردن آمده بود نتوانستیم پیروز شویم در حالی که برد کمترین حق ما بود.

وی افزود: امروز تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های گل زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم که دقیقا زمانی این موقعیت‌ها را از دست دادیم یک گل بد دریافت کردیم. در واقع فوتبال امروز روی بدش را به ما نشان داد.

سرمربی ذوب آهن در واکنش به این موضوع که این طور به نظر می‌رسد تیمش چندان برای پیروزی تلاش نمی‌کند، یادآور شد: من این طور فکر نمی‌کنم. اگر ما موقعیت ایجاد نمی‌کردیم حرف شما درست بود اما دیدید که فرصت‌های گل زیادی را در این مسابقه از دست دادیم.

در ادامه یکی از خبرنگاران در مورد دیدار ذوب آهن بنیادکار از حسینی سوال کرد که وی در جواب گفت در این مورد در نشست خبری قبل از این بازی صحبت خواهد کرد.

وی در رابطه با اینکه تیمش از هر 10 موقعیت یک گل می‌زند گفت: به هر حال گفتم ما در این بازی موقعیت‌های گل زیادی روی دروازه حریف ایجاد و فقط یک بار از آنها استفاده کردیم.

سرمربی ذوب‌آهن در رابطه با کم استفاده کردن از ربیع عطایا مهاجم لبنانی تیمش در بازی‌های این تیم عنوان کرد: عطایا بازیکن خوبی است که با ورودش به تیم، ما را در خط حمله قوی‌تر کرده است. به هر حال او برای بیشتر بازی کردن باید با رقبای خود رقابت کند و هر بازیکنی که آماده‌تر باشد در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

حسینی در واکنش به ناراحتی مهدی رجب‌زاده بعد از تعویضش خاطرنشان کرد: من آن صحنه را ندیدم چرا که حواسم به بازی بود.

وی گفت: هدف ما این است که بهترین عملکرد را در بازی‌های‌ باقی مانده داشته باشیم و به آینده نیز امیدواریم چرا که انسان با امید زنده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج