جاباما
۵۰۸۷۰۲
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

شکایت پلیس از بازپرس پرونده ی تصادف در مشهد

سخنگوی نیروی انتظامی از شکایت معاونت حقوقی پلیس راهور، از بازپرس پرونده تصادف در آزاد راه شهید شوشتری مشهد به علت رفتار و قضاوت شتابزده و اظهارات خارج از دایره عرف و قانون، نزد مراجع صالح خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی نیروی انتظامی از شکایت معاونت حقوقی پلیس راهور، از بازپرس پرونده تصادف در آزاد راه شهید شوشتری مشهد به علت رفتار و قضاوت شتابزده و اظهارات خارج از دایره عرف و قانون، نزد مراجع صالح خبر داد.

سردارسعید منتظرالمهدی با ابراز تأسف و تأثر از حادثه تصادف فوق الذکر، گفت: برای پلیس راهور در این حادثه قصوری متصور نمی باشد و عوامل راهور وظایف خود را با توجه به شرایط موجود در قبل، حین و بعد از واقعه به درستی انجام داده است و اصلی ترین علت تصادف در شرایط مه آلود جاده ، سرعت غیرمطمئنه و عدم رعایت فاصله طولی از جانب برخی رانندگان بوده و رئیس پلیس راه استان هیچ اقراری مبنی بر قصور پلیس نکرده است.

وی ادامه داد: بدیهی است براساس ضوابط و قوانین جاری، در هیچ کجای دنیا قبل از انجام تحقیقات و تشکیل دادگاه و تفهیم اتهام، کسی را مقصر نمی شناسند، ضمن اینکه اساساً صلاحیت رسیدگی بازپرس مربوطه در پرونده موصوف مورد اختلاف است و اصولا مرجع صالحه در این موارد سازمان قضائی نیروهای مسلح است.

سخنگوی ناجا با بیان اینکه رسیدگی قضائی و پاسخگویی، حق همه شهروندان است، گفت: لیکن دادرسی باید مبتنی بر قانون و رعایت ملزومات آن باشد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، منتظرالمهدی یادآور شد: در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین به فضل و کرم الهی و همت عزیزانم در پلیس راهنمایی و رانندگی و دیگر دستگاه های زحمت کش و خدمات رسان جاده ای و البته همکاری و همراهی مردم فهیم کشورمان، بالغ بر ۱۰ درصد، جان باختگان تصادفات در سرصحنه کاهش پیدا کرده است که البته یک نفر آن هم زیاد است واین در حالی است که در سال ۹۵ استان خراسان رضوی رتبه اول کاهش جان باختگان تصادفات را از آن خود کرده است.

وی تصریح کرد: کارشناسان راهنمایی و رانندگی ناجا آمادگی دارند با حضور در تمامی مراجع ذیصلاح و همچنان رسانه ملی موضوع فوق الذکر را در کنار دیگر کارشناسان این حوزه مورد واکاوی و آسیب شناسی قرار دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پلیس جان شما هم زیاد عجله نکن. احتمالش زیاده که مقصر پلیس بوده. تند نرو پیاده شو!

    • بدون نام

      شما با کمترین کار فقط به باجه های عوارضی مشهد باغچه اطلاع رسانی کنید که با سرعت مطمین حرکت کنند

    • صادق

      پلیس فقط برای جریمه کردن حاضره. بایستی. در ان وضیعت وایام تعطیلی حضورداشت.

    • علیرضا

      وظیفه بازپرس معمولا تحقیق و تفحص در امور مجرمانه ، و صدور رأی است .

    • میترا

      درودبرغیورمردان نیروی انتظامی
      احتمالابازپرس مربوطه روجریمه اش کردید داره تلافی میکنه.!!
      ولی کوتاه نیایید شکایت روازایشون ادامه بدیدتاکارشویادبگیره تخلف نیروی نظامی ارتباطی به ایشون نداشته ضمنا من به عنوان شهروندهمیشه مدیون این بزرگواران بوده چراکه همیشه ودرایام تعطیل مراقب همه هستند واصلابه خونه وزندگیشون نمیرسند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج